[Re: Microsoft Palladium] Fwd: [DMCA-Activists] MS DRMOS Palladium -- The Trojan Horse OS

Theodore Legolas obsolide_pipe at yahoo.co.uk
Sat Jul 13 11:37:01 EEST 2002

--- Giorgos Keramidas <keramida at freebsd.org> wrote:
> an8rwpwn, 8a h8ela na
> perissotero media coverage.
> texnologias kai thn pshfiakh
> apopshs an kati tetoio
> empeirwn melwn tou
> perissotero apo
> to "kalo", isws na einai
> pepoi8hseis mas. An pisteyete
> etoimasw ena draft
> tetoias ekdhlwshs h na
>
> Oraios... Ego tha prospathiso na suneisfero oso
> dunaton se mia tetoia
> kinhsh.  Mporo na etoimaso mia parousiash me kapoio
> sxetiko thema.
> [...]

Mou fainetai poly endiafersousa h olh fash kai an me
8ete gia katitis, eimai dia8esimos. DIEFKRINISH:"Afto
pou kirios pistevo oti mporo na kano, epeidh eimai
neos xrhsths tou Linux(se sovaro epipedo 1 xrono
tora),einai akrivos to oti eimai neos kai apeiros se
kapoia 8emata. Opote, isos apoteleso ena test drive,
gia ta 8emata pros parousiash se allous apeirous
xrhstes......OK??"...
Afta.......dhladh leme, leme.....

Thodoros.

=====