[Re: Microsoft Palladium] Fwd: [DMCA-Activists] MS DRMOS Palladium -- The Trojan Horse OS

Giorgos Keramidas keramida at freebsd.org
Fri Jul 12 21:55:02 EEST 2002

On 2002-07-12 21:18, Alex Papadopoulos wrote:
> Eite san syllogos eite san omada skeptomenwn an8rwpwn, 8a h8ela na
> kanoume kati pou na exei oso to dynaton perissotero media coverage.
> Kati san seminario gia tous kindynous ths texnologias kai thn pshfiakh
> mas eley8eria. Den kserw ka8olou apo praktikhs apopshs an kati tetoio
> einai efikto - ayto to afhnw sthn krish twn pio empeirwn melwn tou
> hellug. Einai mia eykairia pantws na kanoume kati perissotero apo
> syzhthseis metaksy mas sxetika me to "swsto" kai to "kalo", isws na einai
> kairos na milhsoume kai ston kosmo gia tis pepoi8hseis mas. An pisteyete
> [...]

Oraios... Ego tha prospathiso na suneisfero oso dunaton se mia tetoia
kinhsh.  Mporo na etoimaso mia parousiash me kapoio sxetiko thema.
Tha leipso ligo kairo apo edo (Patra), mexri tis 15 Augoustou to pio
pithanon (auto einai peripou enas mhnas).  Exo apleto kairo na
sxediaso kati, na skefto me thn hsuxia mou kai na proetoimaso grapta
kati.  An uparxei endiaferon tha hmouna pro8umos na paro meros se
kapoia ekdhlosh me thema thn texnologia, thn xrhsh ths, tis eukolies
alla kai tous kindunous pou enuparxoun se authn.

Lete?

- Giorgos