[Re: Microsoft Palladium] Fwd: [DMCA-Activists] MS DRMOS Palladium -- The Trojan Horse OS

V13 v13 at priest.com
Fri Jul 12 23:40:02 EEST 2002

On Friday 12 July 2002 21:18, Alex Papadopoulos wrote:
> - Analambaneis na sthseis thn mhxanografhsh mias neas naytiliakhs
> etaireias me 50 8eseis. Ti kaneis, tous bazeis
> WinXP-Office-Exchange-ISA kai kana proprietary firewall se ena
> psarwtiko rack, h tous bazeis linux/BSD me KDE-OpenOffice-qmail-squid
> kai ka8esai na ekpaideyseis olous tous ergazomenous sto neo periballon?
> Ki an 8eloun na trexoun kapoio programma pou paizei mono se Win32? 8a
> mplekseis me emulators ktl gia otidhpote parapanw apo ena DOSadiko
> application?

[ta ypoloipa komena gia logoys syntomias]

Eksartatai pos to 'analambaneis'. An den se endiaferoynt ta lefta, tote bazeis
oti einai poio eykolo. An omos theleis oikonomia, tote bazeis to poio
oikonomiko. Thn apofasi tin pernoyn to kefalaio sthn prokeimeni periptosi kai
oxi o ypalhlos poy doylevei, oyte esy.. esy to mono poy mporeis na kaneis
einai na protineis enalaktikes lyseis me ta pleonektimata kai ta
meionektimata poy exei h kathe mia. An o allos mporei na plirosei 50 windows
kai 50 office kai 50 corel kai oti allo xreiastei tote prosopika den me
afora.

<<V13>>

p.s. mpleh... poly filosofia epese... ase ton kosmo ysixo... an thelei windows
as exei windows me oti synepagetai ayto. Kapoia mera isos kapoioi na
thelisoyn na ta allaksoyn (gia ton A h ton B logo) kai tote tha erthoyn monoi
toys na se psaksoyn.