[Re: Microsoft Palladium] Fwd: [DMCA-Activists] MS DRMOS Palladium -- The Trojan Horse OS

DJ Art djart at linux.gr
Fri Jul 12 23:46:01 EEST 2002

On Friday 12 July 2002 16:30, Giorgos Keramidas wrote:

> skefteis... na enhmeroseis ton kosmo.  Psuxraima, ousiastika, me
> epixeirhmata, paradeigmata, antikeimenika (oso mporeis) na tous
> deijeis oti *uparxoun* enallaktikes luseis.  Oti *den* einai kaneis
> upoxreomenos na grafei ta panta se .DOC kai .XLS arxeia.  Oti einai

μπά ? και πώς θα πείσεις κάποιον που κρατά ΟΤΙ λίστα τύχει σε xls, να
μην το χρησιμοποιεί ??

γιατί μου έχει τύχει πολλές φορές να δώ κάποιον να έχει 5 αράδες, 5
γραμμές την μία κάτω από την άλλη, να θέλει να κάνει κάτι και να
ανοίγει να τις κάνει paste στο Excel. Χωρίς φανατισμούς, Linuxes,
unices, FSF, GNU και παπαριές, εντελώς αυθόρμητα εκείνη τη στιγμή αυτό
που του λέω είναι: "Τί κάνεις εκεί ?? έβαλες μπρος την μπουλντόζα να
σκάψεις έναν λάκο 20 πόντους ?? άνοιξε το ρημάδι το notepad, πιο
γρήγορα θα το κάνεις ..."

και ... φυσικά η απάντηση είναι επίσης εντελώς αυθόρμητα "έτσι με
βολεύει".

> aparadekth, gia dhmosio organismo [bl. www.ika.gr], mia selida pou
> exei ena arxiko HTML file kai apo kei kai pera einai ola link se .DOC

για έναν windows χρήστη τύπου του παραπάνω παραδείγματος, μια τέτοια
σελίδα είναι η όαση! Διότι αν τον ρωτήσεις θα σου πεί: αυτή εδώ δεν
είναι μια σελίδα που δεν με αφήνει να πάρω τα δεδομένα όπως όλες οι
άλλες. νάτα, τα κατεβάζω, τί άγιοι άνθρωποι αυτοί στο ΙΚΑ που
σκεφτήκανε να με αφήσουνε να τα κάνω edit στο δικό μου word!!!

> Den tha pas kai tha tou deikseis ti den einai kalo.  Tha pas kai tha
> tou deijeis selides opws to freshmeat / slashdot / daemonnews.org.

1) τί θα εκτιμήσει από το φρέσκοκρέας ?? αν τον ρωτήσεις θα σου πεί:
"είναι ένα site για μια μειονότητα από μαζοχιστές και εμένα δεν μου
παρέχει τίποτα. εγώ ότι θέλω μου το δίνει ο πειρατής της γειτονιάς".

2) τί θα εκτιμήσει από το /. ?? αν τον ρωτήσεις θα σου πεί ότι προφανώς
και στο home Page του Internet Explorer έχει βάλει το www.in.gr και
αυτό του αρκεί ...

> Auth th fora omws, oxi san open source projects, alla san "sxediash".
> San euxrhstia.  San xrhsh ths texnologias gia dieukolunsh tou xrhsth,
> ki oxi parempodish tou.  Tha tou deijeis pos h selida den exei
> kanena, apolutos kanena ixnos apo .DOC file, alla parol' auta
> diabazetai kai einai panemorfh.

μα του φαίνεται πιο εύχρηστο το word και δεν μπορεί να εκτιμήσει ένα php
driven site που χρησιμοποιεί την MySQL για να αποθηκεύει όλα αυτά τα
δεδομένα .... διότι είναι παντελώς άσχετος με την τεχνολογία.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)