Περίεργα κολλήματα

drcypher drcypher at hack.gr
Sat Jul 6 02:25:02 EEST 2002

Γειά σας και πάλι!
  Χρησιμοποιώ Slack 8.1 και μπαίνω στο internet από ISDN 64k (με netmod
στη usb). Καθώς είμαι συνδεδεμένος, κάποιες στιγμές η σύνδεση κολλάει
(τα downloads μένουν στη μέση, προσπαθώ να μπω σε νέα σελίδα αλλά όχι
μόνο δε βγάζει σφάλμα, δεν κάνει τίποτα). Μερικά δευτερόλεπτα μετά
εξαφανίζεται mouse, χάνεται το πληκτρολόγιο, γενικά κανονικό κόλλημα - η
σύνδεση (όπως βλέπω από τα λαμπάκια του netmod) δεν πέφτει (=πληρώνω
κανονικά :-)) ).
  Αναγκαστικά, πατάω το θανατηφόρο κουμπάκι reset και αρχίζω να
σκέφτομαι τα 30GB δίσκου που πρέπει να ελεγχθούν επειδή δεν έγιναν
"cleanly-unmounted". Σε μερικά δευτερόλεπτα, η σκέψη γίνεται
πραγματικότητα. Το κακό, όμως, δεν είναι αυτό. Αφού τελειώσει ο έλεγχος
των δίσκων, η διαδικασία εκκίνησης συνεχίζει με το φόρτωμα των modules
για το netmod. Εκεί ξανακολλάει. Δεν μπορώ να πατήσω πάλι τίποτα
(πληκτρολόγιο ανύπαρκτο, κτλ). Αν κάνω πάλι reset (από το κουμπί του
κουτιού) πάλι τα ίδια.
  Αν, όμως, το κλείσω εντελώς (poweroff) από το άλλο κουμπί (πως μιλάω
έτσι γαμώτο :-) ), όταν το λίνουξ ξαναμπουτάρει, ο έλεγχος τελειώνει, τα
moduels φορτώνουν κανονικά και όλα καλά.

  Και μιας και λέω για περίεργα κολλήματα, να αναφέρω ότι μερικές φορές
(βασικά λίγες φορές, αλλά... φορές :-) ) (χωρίς να είμαι στο internet),
ξαφνικά τα προγράμματα όλα κολλάνε, πέφτει ο X-Server (στον οποίο
συνήθως βρίσκομαι) και όλες οι εντολές κάνουν segfault. Αν, δε, πατήσω
alt+ctrl+del το οποίο έχω πλέον έχω βάλει να εκτελεί την halt -p, κάνει
μερικά kills και μετά σταματάει (ούτε unmount ούτε τίποτα), οπότε με
reboot από το κουμπί, 2 ώρες ο έλεγχος των δίσκων και όλα καλά (εν
προκειμένω δεν χρειάζεται poweroff).

  Μπας και φταίει η ζέστη; :-)))