Περίεργα κολλήματα

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Sat Jul 6 06:09:01 EEST 2002

O/H drcypher έγραψε:
> Γειά σας και πάλι!
>   Χρησιμοποιώ Slack 8.1 και μπαίνω στο internet από ISDN 64k (με netmod
> στη usb). Καθώς είμαι συνδεδεμένος, κάποιες στιγμές η σύνδεση κολλάει
> (τα downloads μένουν στη μέση, προσπαθώ να μπω σε νέα σελίδα αλλά όχι
> μόνο δε βγάζει σφάλμα, δεν κάνει τίποτα). Μερικά δευτερόλεπτα μετά
> εξαφανίζεται mouse, χάνεται το πληκτρολόγιο, γενικά κανονικό κόλλημα - η
> σύνδεση (όπως βλέπω από τα λαμπάκια του netmod) δεν πέφτει (=πληρώνω
> κανονικά :-)) ).
>   Αναγκαστικά, πατάω το θανατηφόρο κουμπάκι reset και αρχίζω να
> [...]

H ayto.... H eisai tromera gkantemhs 8-))
(me to poy eipes oti kola o mozilla se prohgoumeno mail sou ... mou
kolise... kai ton ebala se antikatastash tou netscape mias kai eytase
pleon thn ekdosh 1.0. Wra einai twra na mou kolisei kai to sistima) 8-))

Pantos pera apo thn plaka etsi opos ta les ta pragmata nai fenete na
fteei h zesta. Kinos... Kai esy parei futjitu ... 8-) An kai den mporeis
na apokliseis etsi apla kapoio allo problimatiko ejartima (mnhmh karta
grafikwn karta hxoy ta panta 8a mporouse na einai ftextes). Jekina tis
prospa8ies me merikes wres (oxi lepta.... wres ... kai kata protimish
ateliotes) memory testing kai .... pou jereis.. 8-)

Pairierga kolimata mou kanei kai emena alla....
1) to reset doulebei aproskopta.
2) to kanei spanios (paradigmatos xarhn meta apo 36 meres litourgias
sinexomena). (kai apo tis paratiriseis pou ekana... malon kati trexei me
ton X server alla telos panton...)

Sidiropoylos Athanasios
msx