Problhma me optiko pontiki - ps2 - Mandrake 8.1

panos panos at linuxuk.com
Sat Jul 6 18:34:01 EEST 2002

  Filtate pros ti  h eirwnia;

> Section "InputDevice"
>         Identifier  "Mouse1"
>         Driver      "mouse"
>         Option "Protocol"    "IMPS/2"
>         Option "Device"      "/dev/psaux"
>         Option "ZAxisMapping" "4 5"
>
> kai apantise ta ejis:
>
> " Den yphrxane aytes oi grammes. Otan tis pros8esa eixa problhma me
>  to grafiko periballon kai de moy fortwne "
>
> telika simera ( 06 / 07 / 2002 ), meta apo ypodeijeis kai allon poy
> episimainan ta idia pragmata, diabazo ta ejis:

> [...]

   Mia diwr8wsh. To "Device" poy exw telika den einai "/dev/psaux" alla
"/dev/mouse".

  Ayto poy eixa allaksei manually ontws (kai ta eixa allaksei symfwna me
dikes soy ypodeikseis) moy dhmioyrgoyse problhma kai de fortwne to KDE.
Twra an esy de 8eleis na to katalabeis ayto einai ka8ara diko soy 8ema.
Isws to "/dev/psaux" na dhmioyrgoyse problhma. Den kserw, ti na soy pw
den eimai idiaitera gnwsths... Gi' ayto allwste zhtaw kai th boh8eia sas.
Pantws to trexwn arxieo poy exw einai aporoia toy imwheel kai ola
leitoyrgoyn kanonika. Isws na allakse kai kapoia alla arxeia ektos toy
XF86Config-4, isws na exei kapoia dika toy poy kanoyne kapoia epimeroys
doyleia. Ti na soy pw, den kserw. Ayto poy kserw einai oti otan pros8esa
tis grammes poy moy eixes pei de fortwne to garfiko periballon o
ypologisths moy.

> isos ean mas edeixne to error pou tou elege sto /var/log/XFree86.0.log
> (opos tou eipa) isos ean kathotane na katalabei ayta poy toy eipa
> apo ti proti stigmi

 To mhnyma la8oys to kataxwrhsa edw, alla den hmoyna sigoyros ti akribws
na kataxwrhsw kai ebala mono ena tmhma aytoy (an to ebaza olo 8a
xreiazomoyna kapoia MB). Den eimaste oloi eidhmwnes san kai esena filtate
kai den kseroyme oyte ta basika peri hardware. Ti na kanoyme dhladh, na
mh xrhshmopoioyme Linux; H na dinoyme 2 euro to lepto gia kapoio helpline
poy afoy prwta akoyseis o,ti skoupidario exoyne na soy poyne gia 5'
(tragoydia/diafhmiseis/klp) perimeneis sthn oyra gia alla 10'.

> (tis grammes pou na prosthesei kai alles paratiriseis) tote DE THA
> XREIAZOTANE na mas ...
> "eyharistisei OLOYS gia ti boiueia kai to xrono mas"

  Oi eyxaristies moy pane se oloys aytoys poy me boh8ane kai "klebw" ligo
apo to xrono toys. Twra an esy de 8eleis na tis dexteis dikaiwma soy alla
pisteyw oti oi eirwnies kai oi sarkasmoi den exoyne 8esh edw mesa.