Operating System Concepts

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Wed Jan 30 11:19:01 EET 2002

> Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι το Operating System Concepts είχε
> κώδικα σε Pascal. Δεν είμαι σίγουρος για το Applied, αλλά πιθανότατα
> είχε και αυτό.

Μα δεν τη χρηιμοποιεί για πραγματικό κώδικα, αλλά για ψευδοκώδικα και
περιγραφή αλγορίθμων. Παρ' όλο που ξέρω ότι είναι _αδύνατον_ να γράψεις
λειτουργικό σε Pascal - την οποία και σιχαίνομαι, δε νομίζω ότι είναι άσχημη
γλώσσα για να περιγράψεις έναν γενικό αλγόριθμο (προσοχή: όχι παράδειγμα
κώδικα, γενικό αλγόριθμο). Ας μην γινόμαστε εξτρεμιστές και ας μη συγχέουμε
πράγματα. Ποτέ δεν είπα ότι αυτό το βιβλίο σου μαθαίνει προγραμματισμό.
Έννοιες λειτουργικών σου μαθαίνει (και φοβερά καλά, έχω διαβάσει και τον
Tanenbaum και καμία σχέση).

[Προς Άγγελο]
Ξέρω κι εγώ τουλάχιστον έναν απόφοιτο του ΠΖ με κόλλημα στην Pascal ("Η Java
και γενικά ο OO προγραμματισμός είναι μια απλή μόδα, το μέλλον είναι στην
Pascal"). Είναι ο βασικός λόγος που δεν πήρα κατεύθυνση Λογισμικού στη σχολή.
Και επειδή δε νομίζω να υπάρχει πάνω από ένας τέτοιος παγκοσμίως: Κουράγιο.
Θα μπορούσες να ήσουν διδακτορικός του.