Operating System Concepts

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Wed Jan 30 13:33:01 EET 2002

Στις Τετ 30 Ιαν 2002 11:21, ο/η Dimitris Kamenopoulos έγραψε:

> Μα δεν τη χρηιμοποιεί για πραγματικό κώδικα, αλλά για ψευδοκώδικα και
> περιγραφή αλγορίθμων. Παρ' όλο που ξέρω ότι είναι _αδύνατον_ να γράψεις
> λειτουργικό σε Pascal - την οποία και σιχαίνομαι, δε νομίζω ότι είναι
> άσχημη γλώσσα για να περιγράψεις έναν γενικό αλγόριθμο (προσοχή: όχι
> παράδειγμα κώδικα, γενικό αλγόριθμο). Ας μην γινόμαστε εξτρεμιστές και ας
> μη συγχέουμε πράγματα. Ποτέ δεν είπα ότι αυτό το βιβλίο σου μαθαίνει
> προγραμματισμό. Έννοιες λειτουργικών σου μαθαίνει (και φοβερά καλά, έχω
> διαβάσει και τον Tanenbaum και καμία σχέση).
_Δεν_ έχω διαβάσει τον Silberschatz, αλλά όσο "φοβερά καλά" και να σου
μαθαίνει κάποιες (όποιες) έννοιες των λειτουργικών συστημάτων, είναι αρκετά
δύσκολο να αμφισβητήσεις ότι οι περιγραφές δέκα διαφορετικών
process-scheduling algorithms είναι _πολύ_ λιγότερο χρήσιμες στην κατανόηση
του προβλήματος[0] από την implementation του αυτιστικού tasks first, then
round-robin user processes του Minix. Και φυσικά καμία case-study του linux ή
του freebsd δεν συγκρίνεται με τον σχολιασμένο κώδικα του Minix (δοκίμασε
κανείς να διαβάσει το mm/ (linux) τώρα τελευταία (μετά τον 2.4.10);)

[0] Να μάθεις τις έννοιες των λειτουργικών, πες το όπως θες