Operating System Concepts

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Wed Jan 30 09:54:01 EET 2002

> Ψευδοκώδικα σε Pascal. Μάλιστα.[0]
> Μιλάς για το Applied ή το σκέτο;
> Να γιατί ρωτάω:
>
> ο/η Dimitris Kamenopoulos έγραψε:
>
> Οπότε αν πρόκειται γιά αυτό το βιβλίο, μεθαύριο που γράφω θα περάσω και
από
> τη βιβλιοθήκη με πετρέλαιο και σπίρτα να βάλω τα πράγματα στη θέση τους[1]
>
> ΥΓ. Μήπως ο Silberschatz αποφοίτησε από το πολυτεχνείο της Ζυρίχης;[3]
>
> [0] Και ο Tannenbaum χρησιμοποιεί κάτι-σαν-pascal στο OS-D&I. 10 γραμμές.
> Αλλά τουλάχιστον αυτός κοτσάρει και 30000 γραμμές C/as γιά να εξιλεωθεί.
> [...]

Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι το Operating System Concepts είχε
κώδικα σε Pascal. Δεν είμαι σίγουρος για το Applied, αλλά πιθανότατα
είχε και αυτό.
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση όμως, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι ο
Silberschatz εργάζεται στα Bell-Labs εδώ και 20 χρόνια... Στο άντρο της
C και του UNIX και να μην προτιμάει την για C systems programming...

Είναι η πληγή που είχε επικρατήσει για πολλά χρόνια στα ακαδημαϊκά
συγγράματα (λέγε με Pascal). Ευτυχώς, πλέον αλλάξανε τα πράγματα.

Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net