skliros diskos

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Wed Jan 2 02:06:01 EET 2002

DJ Art wrote:

[snipped ridicoulous telepathetic evaluations]
> εσύ είσαι προκατειλημμένος. Εγώ είμαι επιφυλακτικός. Επιτέλους
> συννενοηθήκαμε! :-)
Φυσικά και είμαι προκατειλλημένος και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό
είναι κακό:) Ωστόσο δεν μπορώ να συγκριθώ με κάποιον ο οποίος:

-επειδή με παρόμοιο hardware δεν αντιμετώπισε προβλήματα, σκέφτεται πως
"(δεν μπορεί) αυτός(εγώ) έχει κάνει κάποια μαλακία"

-Γιά αυτό μου αποδίδει 3-4 κοινά λάθη και ξεμπερδεύει.

Μα καλά δεν το έχεις προσέξει ότι έτσι 9/10 λες μαλακίες;
(αν όχι δες παλιότερά μου post περί via και reiser:)
Και, ναι κύριε λίσταρχε, το παρατήρησα και εγώ  ότι όλο το thread έχει
ξεφύγει από το επίπεδο της τεχνικής διαμάχης και πλέον μαλώνουμε γιά θέματα
του στυλ "όχι εγώ είμαι πιό μαλάκας και θα το δείξω με τα mail που θα
στείλω" και λέω να το κόβουμε σιγά-σιγά.
--
"If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick"