skliros diskos

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Wed Jan 2 11:04:01 EET 2002

> DJ Art wrote:
>
> [snipped ridicoulous telepathetic evaluations]
> Φυσικά και είμαι προκατειλλημένος και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό
> είναι κακό:) Ωστόσο δεν μπορώ να συγκριθώ με κάποιον ο οποίος:
>
> -επειδή με παρόμοιο hardware δεν αντιμετώπισε προβλήματα, σκέφτεται πως
> "(δεν μπορεί) αυτός(εγώ) έχει κάνει κάποια μαλακία"
>
> -Γιά αυτό μου αποδίδει 3-4 κοινά λάθη και ξεμπερδεύει.
>
> Μα καλά δεν το έχεις προσέξει ότι έτσι 9/10 λες μαλακίες;
> (αν όχι δες παλιότερά μου post περί via και reiser:)
> Και, ναι κύριε λίσταρχε, το παρατήρησα και εγώ  ότι όλο το thread έχει
> [...]

Βρε παιδιά, δεν είναι ωραίο πράγμα να τρωγόμαστε έτσι... Λίγη ψυχραιμία,
παρακαλώ.

Σε ότι αφορά τον κακομοίρη τον δίσκο μου:

Με 2.4.14 και
hdparm -X67 -d1 /dev/hda
το benchmark δείχνει 37.5 ΜΒ/sec. Άρα λέω να τον κρατήσω,
και βλέπουμε.
Όμως το 37.5 (που όπως είδα είναι το καλύτερο από όσα
αναφέρθηκαν) δεν απέχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ από το 100;; Γιατί μας
κοροϊδεύουν τόσο φανερά οι εταιρείες;

Όμως ματαιότης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης, αφού
προσπαθώντας να βάλω Debian στον κενό χώρο έμεινα
με κατεστραμμένο partition table.
Γιατί το Debian έγραψε το lilo χωρίς να μου δώσει
την ευκαιρία να το αλλάξω. Μετά δεν μπορούσα να μπω
στο Redhat (ούτε στα windows, αλλά χέστηκα γι'αυτό),
ούτε να αλλάξω το lilo από το Debian.
H boot δισκέτα με το σωστό lilo δεν δούλεψε (δεν ξέρω γιατί),
και η αποκατάσταση του MBR από backup 2 ημερών με
dd if=ΜΒΡ_backup of=/dev/hda bs=446 count=1  (manual SuSE)
κατέληξε σε ξεσκισμένο partition table (ούτε με bs=512 δούλεψε).

Αγαπητοί φίλοι, όπως βλέπετε η προτοφανής τύχη συνεχίζεται...
Θα με παρηγορούσε πολύ αν κάποιος υποδείκνυε ότι εγώ έκανα κάποια
μαλακία, αλλά δεν νομίζω.

Και μια απορία: Οι αρχαίες εκδόσεις των πακέτων του Debian
(π.χ. Perl 5.005, Χ11 3.3.6) και ο πυρήνας, αναβαθμίζονται
αξιοπρεπώς ή σου σπάνε τα νεύρα; (Δοκίμασα το 2.2 R4 που βγήκε πρόσφατα,
από iso image).

Καλή χρονιά,
Νίκος Κανελλόπουλος