skliros diskos

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jan 2 00:01:04 EET 2002

On Tuesday 01 January 2002 21:10, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> Λες πιό κάτω ότι δεν έχεις συναντήσει πρόβλημα στην P3V4X. Τότε
> φαντάζομαι ότι θα γνώριζες τα προβλήματα που δημιουργεί το
> mvp3+reiserfs, σε αντίθεση με εμένα που έφαγα στη μάπα δύο silent

έ ?? πού κολλάει το mvp3 με την P3V4X. Το Mvp3 είναι για k6/Pentium
(και δεν απέκτησα ποτέ μου τέτοια), ενώ η P3V4X slot 1 mobo είναι για
PII/PIII/Celeron.

> Γιά 7-8 μήνες τα Χ έπεφταν σε λιγότερο από ώρα με τον nv.

ποτέ μου δεν είχα πρόβλημα με τον nv driver σε ΤΝΤ2 κάρτα. ούτε καν στα
Χ 4.0.0
ποτέ μου δεν είχα πρόβλημα με κανέναν nvidia driver σε TNT2 κάρτα.
ποτέ μου (μέχρι στιγμής) δεν έχω πρόβλημα με τον nv driver σε GF2 Ti
κάρτα.

με τους τελευταίους nvidia drivers έχω προβλήματα με την GF2 Ti.

> Τους επόμενους 3-4 μήνες έπεφταν σε λιγότερο από ώρα με nvidia.
> Κάθισα και το έψαξα διεξοδικά. Δεν ήταν η συγκεκριμένη P3V4X.Δεν ήταν
> η κάρτα γραφικών, ούτε η μνήμη ούτε η sblive, ούτε το bttv, ούτε ο
> πηρύνας, αλλά το πρόβλημα υπήρχε και σε άλλη μητρικη με το 133Α.

το πρόβλημα είναι καθαρά των drivers. Αν ήταν του 133Α θα κόλαγε και η
κονσόλα.

> Δεν
> μπορώ παρά να είμαι λίγο προκατειλλημένος απέναντι σε ένα προϊον που
> με ανάγκασε να δουλεύω σε γραμμή εντολών τους πρώτους 10 μήνες της
> επαφής μου με unix. Και ναί, μπορεί να μου βγήκε σε καλό και να τα

εσύ είσαι προκατειλημμένος. Εγώ είμαι επιφυλακτικός. Επιτέλους
συννενοηθήκαμε! :-)

> Καλά μόνο Windows έχεις εκεί;)

ναι, καλά :-ppppp

--