skliros diskos

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Tue Jan 1 21:16:01 EET 2002

DJ Art wrote:
> καλή χρονιά σε όλους!! :-)
>
> υγεία, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμεί ο καθένας!

Καλή χρονιά. (uname -n: me; uptime: 2h)
> On Monday 31 December 2001 22:01, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
>
> απαντάω και στους 2, και στον παύλο.

> Reiserfs έχω ακόμα χωρίς ούτε ένα πρόβλημα (και δεν σκοπεύω να το
> αλλάξω σύντομα).
Λες πιό κάτω ότι δεν έχεις συναντήσει πρόβλημα στην P3V4X. Τότε φαντάζομαι
ότι θα γνώριζες τα προβλήματα που δημιουργεί το mvp3+reiserfs, σε αντίθεση
με εμένα που έφαγα στη μάπα δύο silent corruptions μέχρι να ακούσω γιά
αυτό, αφού ο Hans Reiser διέψευδε όλους όσους τολμούσαν να ισχυριστούν ότι
το fs της εταιρείας του μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα. Τώρα βέβαια το
έχει βάλει και στο faq(http://www.namesys.com/faq.html#VIA_MVP3).
Quoting Henning Schmiedehausen: "The thing that really pisses me off about
ReiserFS from time to time is not the "FS" part..."
> Ούτε με την Asus που έχω σπίτι (με 133Α κι αυτή), ούτε
> με την QDI "χαμηλής τιμής". και μάλιστα έχω περάσει κι απο τις 2
> εκδόσεις reiserfs και αυτήν που είχε βγεί για τους 2.2.χ και αυτήν τώρα
> για τους 2.4.χ (3.6.25, κάτι τέτοιο).
>
> Με την QDI το μόνο πρόβλημα που είχα είναι το ACPI feature στα Windows
> 2000. Ε, το απενεργοποιείς και ησυχάζεις (ή αναβαθμίζεις το BIOS).

> εγώ έδωσα προσοχή σε όλο το thread. Αυτό που τελικά είναι το ζουμί
> λέει:
Εννοείς σε όλο το msg? Γιατί αν παρακολούθησες όλο το thread και νομίζεις
ότι αυτό είναι το ζουμί του thread...
Το περιέλαβα αυτό απλά και μόνο επειδή είχε αρκετές αναφορές στα bugs
αρκετών από τα chipsets της via, όχι γιά να σε πείσω ότι υπάρχουν. Αν θες
τεχνικές λεπτομέρειες γιά κάποιο από τα bugs, groups.google is your friend

> [...]
> :bad/insufficient cooling, overclocking (even the motherboard makers
> :overclock pr default nowadays to gain a litte over the competition),
>

> Επομένως, οι τεχνικοί που έχουν πρόβλημα με τις QDI, μάλλον δεν ξέρουν
> να διαλέξουν h/w ;-) (ως συνήθως άλλωστε. όλα τα έτοιμα συστήματα των
> μεγάλων καταστημάτων και των προσφορών κουβαλάνε απάνω τους όλη τη
> σαβούρα ....)
>

> όσο για το stability των Χ, υπάρχει ένα θέμα με τους τελευταίους
> Drivers της Nvidia. το RENDER extension προκαλεί πολλά lockups. Αλλά
> δεν φταίνε τα mobos για αυτό, η Nvidia φταίει.
Γιά 7-8 μήνες τα Χ έπεφταν σε λιγότερο από ώρα με τον nv.
Τους επόμενους 3-4 μήνες έπεφταν σε λιγότερο από ώρα με nvidia.
Κάθισα και το έψαξα διεξοδικά. Δεν ήταν η συγκεκριμένη P3V4X.Δεν ήταν η
κάρτα γραφικών, ούτε η μνήμη ούτε η sblive, ούτε το bttv, ούτε ο πηρύνας,
αλλά το πρόβλημα υπήρχε και σε άλλη μητρικη με το 133Α. Δεν μπορώ παρά να
είμαι λίγο προκατειλλημένος απέναντι σε ένα προϊον που με ανάγκασε να
δουλεύω σε γραμμή εντολών τους πρώτους 10 μήνες της επαφής μου με unix. Και
ναί, μπορεί να μου βγήκε σε καλό και να τα έχω χεσμένα τα Χ, και το prompt
να μου δίνει ένα αίσθημα ασφάλειας και ντετερμινισμού, αλλά αυτό δεν
αλλάζει την άποψη μου για το προϊον. Τώρα(εδώ και 7 μήνες) την έχω στείλει
σε ένα μηχάνημα με win2k και βολεύομαι με QDI advance 9.

> τέσπα, δεν αντιλέγω ότι κι εγώ έχω ακούσει (κι από γνωστούς κι από το
> internet π.χ.) για προβλήματα με τα VIA. Απλά, δεν τα έχω συναντήσει
> μπροστά μου ούτε στην Asus P3V4X ούτε στην QDI advance 10F.
Καλά μόνο Windows έχεις εκεί;)
--
"If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick"