sendmail / queue

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Fri Dec 27 17:15:02 EET 2002

Alexandros Droseltis wrote:
> Γεια χαρά σε όλους!
>
> Συνοψίζω τις ερωτήσεις στα εξής:
>
> 	α) Ενδείκνυται να αλλάξω τις άδειες του sendmail;

   Δε χρειάζεται ν' αλλάξεις σε τίποτα τα δικαιώματα του sendmail, αφού
τουλάχιστον το -q μπορούν να το τρέξουν όλοι οι χρήστες χωρίς κανένα
πρόβλημα. Αν το θέμα σου είναι το path, ε, τότε γράψε το ολόκληρο ;-)

   /usr/sbin/sendmail -q

   Το μανίκι βεβαίως σε κάθε περίπτωση είναι να σετάρεις το ίδιο το
sendmail, αλλά φαντάζομαι πως τα φανταχτερά distributions όλο και κάποιο
εργαλείο θα 'χουν για να μην μπλέξεις με .m4 ή .cf αρχεία. Εκτός αν
θέλεις βέβαια να μπλέξεις, οπότε, welcome to the club!!! ;-)

> 	β) Πώς μπορώ να ρυθμίσω το sendmail ώστε να δέχεται ορίσματα για
> 	authenticatiion;

   Τι ακριβώς εννοείς να δέχεται ορίσματα για authentication???

> 	γ) Πώς μπορώ να έχω τις προσωπικές μου ρυθμίσεις στο sendmail (κάτι σαν
> 	.sendmailrc) καθώς δεν είμαι ο μόνος χρήστης του μηχανήματος, και δεν θα
> 	επιθυμούσα να βρίσκονται τα στοιχεία (όνομα, κωδικός) του SMTP μου σε
> 	κατάλογο εκτός του $HOME.

   Αν το mutt "μιλάει" κατευθείαν στο sendmail, που θα πει, το ξεκινάει
ως child process και όχι απλά να συνδέεται μ' αυτό, τότε αυτό που
ψάχνεις, σίγουρα μπορείς να το κάνεις με command-line παραμέτρους από
ρυθμίσεις του mutt. Διαφορετικά, πάλι, ίσως να μην καταλαβαίνω τι
ακριβώς εννοείς!

> Συγγνώμη αν ρωτάω πολλά. Όλ' αυτά σχετίζονται μεταξύ τους. Έχω ψάξει μέρες
> χωρίς να βρω κάποια λύση στο ζήτημα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για
> οποιαδήποτε λύση ή σχετική παραπομπή.

   Ρώτα, ρώτα, αλλά γίνε πιο συγκεκριμένος!!! ;-)

> Καλές Γιορτές
> Αλέξανδρος

   Παρομοίως,

	Χ/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει                          /"\
   Πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί         ASCII Ribbon Campaign \ /