Redhat 8 & CD Mousikis & mp3

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Mon Dec 23 01:45:03 EET 2002

On Monday 23 December 2002 00:52, Nikolaos Dionysopoulos wrote:
> On Mon, 23 Dec 2002 00:23:44 +0200, DJ Art <djart at linux.gr> wrote:

> Πρέπει να παραδεχτέις όμως ότι το αυτόματο mount (supermount) που βάλανε
> είναι για πολύ ανδρεναλίνη, σε σημείο να κάνει το Linux σκέτα Windows. Το

 KDE
> 3.0.4 μου κόλλησε καμιά 20ρια φορές όταν έκανε ανάγνωση από CD.
> Όταν δε το σκότωνα και πήγαινα να βγάλω το CD δεν μπορούσα, ούτε καν
> umount δεν το έκανε! Για να μη μιλήσουμε για την υποστήριξη της SB Live
> γιατί θα πέσει πολύ γέλιο. Ευτυχώς το RAM μαζί με το Mandrake 9 έδινε
> και τα sources των τελευταίων kernels :)

τί θα κάναμε χωρίς το ram...θα σπαταλούσαμε μία ώρα από τη ζωή μας για να
κατεβάσουμε έναν πίο πρόσφατο kernel?

[snip]

 δούλεψε μεν, δεν μπορώ να πώ, μου crashαρε και μία φορά, μετά όμως

> Καλά ρε θηρίο, έγινε compile αυτό το έκτρωμα; Λαμπάδα άναψες; Εμένα
> δεν δούλεψε όταν το δοκίμασα :(

όλοι οι πηρύνες Mandrake που θυμάμαι είναι λίγο-πολύ εκτρώματα, αλλά στον
συγκεκριμένο τί σου έδωσε αυτή την εντύπωση; Απλά ρωτάω.

--
Don't compare floating point numbers just for equality.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)