Redhat 8 & CD Mousikis & mp3

DJ Art djart at linux.gr
Mon Dec 23 01:52:02 EET 2002

On Monday 23 December 2002 00:52, Nikolaos Dionysopoulos wrote:

> Πρέπει να παραδεχτέις όμως ότι το αυτόματο mount (supermount) που
> βάλανε είναι για πολύ ανδρεναλίνη, σε σημείο να κάνει το Linux σκέτα
> Windows. Το KDE
> 3.0.4 μου κόλλησε καμιά 20ρια φορές όταν έκανε ανάγνωση από CD.

είναι όντως προβληματικό. Η πλάκα είναι η εξής: αν έχεις ανοιχτό τον
file manager του kde και έχεις περάσει μια βόλτα από το cdrom (το έχει
κάνει mount, δηλαδή) και μετά αν δεν κλείσεις εντελώς τον file manager
και θές να βγάλεις το cd έξω, δεν σε αφήνει, μισο-ανοίγει το tray και
μετά το ρουφάει πάλι μέσα :D

πολύ γέλιο

> Για να μη μιλήσουμε για την υποστήριξη της SB
> Live γιατί θα πέσει πολύ γέλιο.

χμ ? ήταν το μόνο πράγμα που μπορώ να πώ πως δούλευε κάπως καλά,
υποστήριξη Alsa έχει.

> Καλά ρε θηρίο, έγινε compile αυτό το έκτρωμα; Λαμπάδα άναψες; Εμένα
> δεν δούλεψε όταν το δοκίμασα :(

μα, απροβλημάτιστα κάνει compile. Γιατί, αυτοί πώς τον κάνανε compile,
μάγοι είναι ?

δηλαδή, σαν τί μήνυμα σου έβγαζε και δεν έκανε compile ?

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)