Redhat 8 & CD Mousikis & mp3

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Mon Dec 23 00:51:01 EET 2002

On Mon, 23 Dec 2002 00:23:44 +0200, DJ Art <djart at linux.gr> wrote:

> ναι, το είπα. Πρέπει να έχεις την υπομονή να βγάλεις όλη τη σαβούρα από
> πάνω από το mandrake.
>
> ο kernel του έχει ένα μάτσο patches απάνω του. Στο menuconfig υπάρχει ένα
> extra μενού που λέγεται 3rd party drivers. Εκεί μέσα έχει ΠΟΛΥ σαβούρα
> (μέχρι και driver για dxr3 βάλανε).

Πρέπει να παραδεχτέις όμως ότι το αυτόματο mount (supermount) που βάλανε
είναι για πολύ ανδρεναλίνη, σε σημείο να κάνει το Linux σκέτα Windows. Το
KDE
3.0.4 μου κόλλησε καμιά 20ρια φορές όταν έκανε ανάγνωση από CD.
Όταν δε το σκότωνα και πήγαινα να βγάλω το CD δεν μπορούσα, ούτε καν
umount δεν το έκανε! Για να μη μιλήσουμε για την υποστήριξη της SB Live
γιατί θα πέσει πολύ γέλιο. Ευτυχώς το RAM μαζί με το Mandrake 9 έδινε
και τα sources των τελευταίων kernels :)

> Επίσης, ο default kernel έχει ΟΛΑ τα options του πυρήνα ενεργοποιημένα,
> είτε σαν Yes είτε σαν Modules (τα πιο πολλά ως Modules).
>
> Και είναι κάργα πειραγμένος από την Mandrake.
>
> εγώ έκανα μια φιλότιμη προσπάθεια να τον κάνω recompile έτσι όπως ήταν,
> δούλεψε μεν, δεν μπορώ να πώ, μου crashαρε και μία φορά, μετά όμως τον
> πέταξα και έβαλα έναν "καθαρό" kernel ;-)

Καλά ρε θηρίο, έγινε compile αυτό το έκτρωμα; Λαμπάδα άναψες; Εμένα
δεν δούλεψε όταν το δοκίμασα :(

--
Nikolaos Dionysopoulos