GNU translations

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Sat Dec 21 14:15:01 EET 2002

Kalhmera.

> > http://www.gnu.org/server/standards/README.translations.html
> >

> Den hsoun katholu sygkekrimenos sto arxiko post. Proswpika katalava oti
> htheles na metafraseis documentation GNU programmatwn kai to site.

Ontws tha mporouse na paranoithei kapws etsi. Eksallou  plhrofories gia ayto
to thema anaferontai sth idia selida. Apo ekei ws ta HOWTO's kai ton Mplayer
pistevw oti yparxei apostash, de nomizeis?

> Ean prosexeis yparxei hdh mia metafrash ths prwths selidas apo to
> Yianni Valassaki kai kalo tha htan na epikoinwniseis mazi tou gia na
> synenohtheis mazi tou.

Opws tha prosekses sto arxiko post anaferw oti eida oti exei ginei kati
tetoio. Den eixa parathrhsei to onoma sto telos giati fantasthka oti tha
yphrxe translation team. Twra pou mou to epishmanes tha epikoinwnsw kai mazi
tou.