GNU translations

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Sat Dec 21 03:24:29 EET 2002

On Thu, Dec 19, 2002 at 11:29:57AM +0200, Andreas Vlachos wrote:
> Xairetai. Eixa epsikefthei prosfata th selida tou GNU gia tis metafraseis
> kai parathrhsa oti den yparxei ellhnikh omada metafrasewn. En toutois,
> yparxoun kapoies(liges) metefrasmenes sleides sta ellhnika. Me filous pou
> endaferontai gia to open-source skefthkame oti afou diavazoume ta keimena
> giati na mhn ta metafrasoume! Protou apotathw ston tarnslations manager tou
> GNU, skefthka na milhsw se esas gia dyo logous:
> 1) Na erthw se epafh isws me osous exoun kanei tis metafraseis wste na
> katalabw kalytera ti ginetai, kathws kai giati den yparxei ellhnikh omada
> metafrasewn
> 2) Efoson einai skopimh h dhmiourgia ths omadas na gnwstopoihthei wste osoi
> theloun na boithisoun na erthoun se epafh mazi mas.
>
> Eyxaristw.

Mia dieykrinish parakalw milas gia to documentation tou GNU h gia ta
programmata tou?

Oson afora ta programmata.
Yparxei hdh ellhnikh omada metafrashs twn GNU (prosoxh oxi apla GPL)
programmatwn sto:
http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=el

Fysika polla atoma exoun metafrasei open source programmata kai yparxei
arketa kalh vohtheia sthn i18ngr lista.

Gia perissoteres leptomereies gia to pws ginontai oi metafraseis des to
http://nls.hellug.gr/.

Omos oson afora to documentation eite ayto einai aples selides eite
nomika keimena opws oi adeies xrhshs kalo tha htan na milhseis me tous
ypathinous.

Fanis