GNU translations

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Thu Dec 19 14:03:01 EET 2002

----- Original Message -----
From: "fateswarm" <admin at www0.org>
To: "Andreas Vlachos" <rideronthestorm98 at yahoo.com>
Cc: "lgu" <linux-greek-users at hellug.gr>; "Manaaneoco Bieeuoco"
<p3990061 at dias.aueb.gr>; "Koneaeio Oaniaeco" <k.farmakis at lse.ac.uk>
Sent: Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2002 12:22 μμ
Subject: Re: GNU translations

> On Thu, Dec 19, 2002 at 11:29:57AM +0200, Andreas Vlachos wrote:
> > Xairetai. Eixa epsikefthei prosfata th selida tou GNU gia tis
metafraseis
> > kai parathrhsa oti den yparxei ellhnikh omada metafrasewn. En toutois,
> > yparxoun kapoies(liges) metefrasmenes sleides sta ellhnika. Me filous
pou
> > endaferontai gia to open-source skefthkame oti afou diavazoume ta
keimena
> > giati na mhn ta metafrasoume! Protou apotathw ston tarnslations manager
tou
> > GNU, skefthka na milhsw se esas gia dyo logous:
> > 1) Na erthw se epafh isws me osous exoun kanei tis metafraseis wste na
> > katalabw kalytera ti ginetai, kathws kai giati den yparxei ellhnikh
omada
> > metafrasewn
> > 2) Efoson einai skopimh h dhmiourgia ths omadas na gnwstopoihthei wste
osoi
> > theloun na boithisoun na erthoun se epafh mazi mas.
> >
> > Eyxaristw.
>
> Mh ksexnas pantos oti uparxei polus kosmos pou metafrazei atomika,
> kapoia keimena.

Ma gia ayto apeythinthika sth lista. Fantazomai oti symmetexoun se aytoi
osoi grafoun apo monoi tous metafraseis.

 An milas gia HOWTOS (pou mallon gia auto milas) kalo
> einai na apeu8in8eis sto hellug oste na ta exoume ola mazemena. An einai
> gia programmata omos, pisteuo mia amesh epikoinwnia sou me ton upeu8ino
> i18n toy programmatos 8a htan kalutero.

Pws ebgales to symperasma oti milaw gia HOWTOs? Milaw gia keimena pou
briskontai sto gnu.org, keimena dhladh pou aforoun kyriws th filosofia tou
kinhmatos. Thewrw oti tha boithisei poly th diadosh kai katanohsh twn idewn
tou sthn Ellada. Dinw kai to link, gia na ginw safesteros:

http://www.gnu.org/server/standards/README.translations.html