OpenCD: ελληνικό;

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Sun Dec 15 19:04:01 EET 2002

On Sunday 15 December 2002 18:15, Γιώργος Κεραμίδας wrote:
> [...]
 δώσει ο συγγραφέας του (κάνοντας τα απαραίτητα χαρτιά) όλα τα

> Δεν το λέω εγώ.  Ούτε έχει σχέση με BSD FUD όπως υποστηρίζεις.  Δες τι
> μπορείς να βρεις και μόνος σου στις σελίδες της FSF.  Το γεγονός ότι ο
> όρος `open software' είναι κάτι που περιλαμβάνει περισσότερα πράγματα
> είναι προφανές από τα παρακάτω:

pragma pou den exei kamia apolutws sxesh me auto pou parathrhsa.

[snip]
> Όσο για τα δικαιώματα που ανέφερα, μπορείς να ρωτήσεις τον David
> O'Brien γιατί οι παρακάτω παράγραφοι από την ίδια τη GNU GPL έχουν
> ιδιαίτερη σημασία.

same as above.

[snip]

> Ναι, κι εγώ είμαι ο Bruce Perens...
>
> `Free Software' είναι όρος που ακριβώς επειδή είναι ασαφές, και διττό
> το νόημά του, μπορούμε να παίζουμε δυο χρόνια με τα νοήματα και άκρη
> να μη βγαίνει.
>
> Υπάρχει η εξής βασική διαφορά μεταξύ του `free software' και του
> FreeBSD.  Αν θες να σε υποστηρίξει νομικά η FSF, πρέπει τα δικαιώματα
> να τα έχει αυτή, κάτι που με το FreeBSD ή με το σύνολο του `open
> software' δεν είναι δυνατόν.

same as above.

--
indent does _not_ solve the problem of:
	* buggers who add 1001st broken implementation of memcmp(), call it

	- Alexander Viro on coding style