OpenCD: ελληνικό;

DJ Art djart at hellug.gr
Sat Dec 7 19:31:01 EET 2002

P. Christeas wrote:
> Δίαβασα σήμερα για το OpenCD project.
> Είναι μία απλή προσπάθεια: πήραν διάφορα OpenSource προγράμματα, τα έκαναν
> compile για Win και τα έβαλαν σε ένα CD, δοκιμασμένο ώστε να δουλεύει απλά.

Δεν ξέρω το κατά πόσο βοηθιέται η διάδοση του Linux με το να δίνεις
στους windowικούς να χρησιμοποιούν Opensource προγράμματα.

Απλά τους κάνεις να αισθάνονται ακόμα πιο "βασιλιάδες" στο λειτουργικό τους.

και στο τέλος, το αποτέλεσμα που θα εισπράξεις είναι: "τί linux και
αηδίες?? εγώ στα αγαπημένα που ΧΠ τρέχω όλα τα προγράμματα, οπότε είμαι
υπερ-ευτυχισμένος".

μακριά το open source από τα windoze, κάνει κακό. Εκεί δεν υπάρχει
κοινότητα αλληλο-υποστήριξης όπως προαναφέρθηκε σε άλλο thread, μόνο
κατασπαραγμός και αντιγραφή :)

στα windoze μόνο Warez, gamez και πειρατικά. :-p