OpenCD: ελληνικό;

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat Dec 7 16:13:01 EET 2002

Δίαβασα σήμερα για το OpenCD project.
Είναι μία απλή προσπάθεια: πήραν διάφορα OpenSource προγράμματα, τα έκαναν
compile για Win και τα έβαλαν σε ένα CD, δοκιμασμένο ώστε να δουλεύει απλά.
Μπορούμε να κάνουμε το ίδιο. (βλ. και το μήνυμά μου για το OpenOffice)
Δεύτερο στάδιο είναι να μοιράσουμε το CD.
Εδώ ταιριάζει το OpenFest.
Προσωπικά δεν έχω αντίρρηση να πάρω κενά CD's,  να τα γράψω και να τα δώσω
κοντά στο κόστος (50 λεπτά περίπου). Νομίζω οτι οι επισκέπτες θα έδιναν μέχρι
και 1 Ευρώ για ένα CD γεμάτο προγράμματα.
Επιπλέον, καλό είναι να εμφανιστούν τα προγράμματα αυτά σε κανένα περιοδικό.