OpenCD: ελληνικό;

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Sat Dec 7 20:37:01 EET 2002

On Saturday 07 December 2002 12:08, DJ Art wrote:
> [...]

Δηλαδή έκαναν ότι έχουν κάνει ήδη αυτοί οι τυπάδες:
http://gnuwin.epfl.ch/en/index.html

> Δεν ξέρω το κατά πόσο βοηθιέται η διάδοση του Linux με το να δίνεις
> στους windowικούς να χρησιμοποιούν Opensource προγράμματα.
>
> Απλά τους κάνεις να αισθάνονται ακόμα πιο "βασιλιάδες" στο
> λειτουργικό τους.
>
> και στο τέλος, το αποτέλεσμα που θα εισπράξεις είναι: "τί linux και
> αηδίες?? εγώ στα αγαπημένα που ΧΠ τρέχω όλα τα προγράμματα, οπότε
> είμαι υπερ-ευτυχισμένος".

Δεν νομίζω ότι οι περισσότεροι χρήστες ΧΠ είναι προσκολλημένοι στο
λειτουργικό. Αυτό που δεν *διαννοούνται* είναι να μην έχουν τα γνωστά
τους προγράμματα. Οπότε αν τους χαλάσεις λίγο την ιδέα ότι "Office
productivity == M$ Office" και τους βοηθήσεις να συνειδητοποιήσουν ότι
υπάρχουν κι'άλλες λύσεις, κάνεις ευκολότερη τη μέτάβαση σε linux.

Σε κάτι mini installfests που κάναμε στο πανεπιστήμιο, προσπαθούσα να
καταλάβω γιατί φοβόντουσαν οι περισσότεροι να δοκιμάσουν το linux ως
εναλλακτικό OS. Το πρώτο πράγμα που μου έλεγαν ήταν κάτι του στυλ "στο
linux για να παίξεις ένα mp3 χρειάζεται να πληκτρολογείς 2 λεπτά στην
κονσόλα". Αυτό το ξεπερνούσαμε εύκολα με μια επιτόπου επίδειξη.

Το δεύτερο επιχείρημα ήταν "ναι, αλλά πώς θα τρέχω το JCreator στο
linux" (όπου <JCreator>, βάζουμε οποιοδήποτε πρόγραμμα τρέχει σε win).
Αν λοιπόν *δείξεις* στους oblivious windows users ότι υπάρχει free
software που καλύπτει τις ανάγκες τους, τους βοηθάς να κάνουν την
μετάβαση του OS ευκολότερα.

Όσο περισσότερο συνειδητοποιήσει ο κόσμος ότι υπάρχουν αντίστοιχες free
εφαρμογές στον κόσμο του linux, τόσο το καλύτερο για εμάς.

> μακριά το open source από τα windoze, κάνει κακό. Εκεί δεν υπάρχει
> κοινότητα αλληλο-υποστήριξης όπως προαναφέρθηκε σε άλλο thread, μόνο
> κατασπαραγμός και αντιγραφή :)

Embrace and konquer :-)

- -A
- --
http://andrew.cmu.edu/~apapadop/pub_key.asc
3DAD 8435 DB52 F17B 640F  D78C 8260 0CC1 0B75 8265