Πάλι χάος με τα signals

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Dec 4 00:04:01 EET 2002

Μου φαίνεται οτι στον 2.5.47 κάτι πάει εντελώς στραβά με τα signals.
Πάλι αρνήθηκε το kernel μου να σκοτώσει ενα process.
Ευτυχώς για μένα, το process αυτό (ενα gimp) έχανε μνήμη, οπότε, αφού γέμισε
και τα 512MB swap μου (με 256ΜΒ RAM) τελείωσε λόγω μνήμης. Έτσι δεν "πληγώνω"
το uptime μου.

Άρα, η προηγούμενη συζήτηση (εξαιρείται το flame κομμάτι) κλείνει, μέχρι να δώ
τί κάνει ο 2.5.50 με τα signals. Είπαμε, το 2.5 είναι dev, αλλά γιατί να
κάνει τόσο λάθος ένα τόσο βασικό κομμάτι;

Δίνω, για του λόγου το αληθές εικόνα από τον process manager μου, όπου
φαίνεται το χάος (πρασ.: user, πορτ.: system, 1 οριζόντιο pixel -> 2sec)