OpenOffice 1.0.1 προβλήματα.

Μάριος-Άγγελος Τριβυζάς invader at hol.gr
Tue Dec 3 23:41:01 EET 2002

Κατέβασα το src από το openoffice.org. Κατέβασα το gpc231.tar.Z, ακολούθησα
τις οδηγίες build και αντιμετωπίζω τα εξής πρόβληματα:
1. όταν τρέχω το ./configure τι options πρέπει να βάλω για αγγλική και
ελληνική υποστήριξη μόνο? Για αγγλικά είδα από το ./configure --help ότι
χρειάζεται το εξής: ./configure --with-lang=en_US, en_GB, αλλά για ελλήνικα τι
πρέπει να βάλω?
2. βάζοντας τελικά ./configue --with-lang=ALL, εκτελώ tcsh, source
LinuxIntelEnv.Set, bootstrap και τέλος dmake. Ύστερα από κάμποση ώρα compile
παίρνω το εξής error:

------------------------------------
In file included from ../../inc/udm/impl_struct.hxx:73,
                 from ../../inc/udm/entity.hxx:69,
                 from ../../inc/udm/steps.hxx:69,
                 from
/tmp/openoffice/oo_1.0.1_src/udm/source/udm/steps.cxx:63:
../../inc/udm/tt_struct.hxx:239: common_type called with uncommon member
types (compiler error)
dmake:  Error code 1, while making '../../unxlngi3.pro/obj/steps.obj'
---* TG_SLO.MK *---

ERROR: Error 65280 occurred while making
/tmp/openoffice/oo_1.0.1_src/udm/source/udm
dmake:  Error code 1, while making 'build_all'
---* TG_SLO.MK *---
------------------------------------

Ξέρει κανείς τι γίνεται?

Επίσης κατέβασα την έκδοση: OOo1.0_linuxintel_greek.tgz και μόλις πάω να τρέξω
setup μου εμφανίζει παντού αντί για ελληνικά ??????????. Προφανώς κάτι
γίνεται με τις γραμματοσειρές των X, αλλά το θέμα είναι ότι μπορώ να διαβάσω
και να γράψω ελληνικά από παντού (KDE, twm, console).

Τέλος κατέβασα και την έκδοση: OOo_1.0.1_LinuxIntel_install.tar.gz η οποία
εγκαταστάθηκε χωρίς πρόβλημα και μπορώ να γράψω και ελληνικά με 2-3
γραμματοσειρές. Θα μπορέσω να κάνω τη δουλειά μου με τη συγκεκριμένη έκδοση?
Μπορώ να έχω υποστήριξη spelling και hyphenation για ελληνικά? Που μπορώ να
βρω επιπλέον γραμματοσειρές?

Συγνώμη αν σας κούρασα,

--
Μάριος Τριβυζάς