Πάλι χάος με τα signals

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Wed Dec 4 00:40:02 EET 2002

On Tuesday 03 December 2002 23:43, P. Christeas wrote:
> Μου φαίνεται οτι στον 2.5.47 κάτι πάει εντελώς στραβά με τα signals.
> Πάλι αρνήθηκε το kernel μου να σκοτώσει ενα process.
> Ευτυχώς για μένα, το process αυτό (ενα gimp) έχανε μνήμη, οπότε, αφού
> γέμισε
 και τα 512MB swap μου (με 256ΜΒ RAM) τελείωσε λόγω μνήμης. Έτσι
> δεν "πληγώνω" το uptime μου.

kane mou mia xarh. epeidh den ton ftanw apo edw, mporeis na piaseis ton
eauto sou apo ton giaka kai na ton peta3eis e3w apo to para8uro? den
uparxei logos na to anoi3eis prwta.

> Άρα, η προηγούμενη συζήτηση (εξαιρείται το flame κομμάτι) κλείνει, μέχρι
> να δώ
 τί κάνει ο 2.5.50 με τα signals. Είπαμε, το 2.5 είναι dev, αλλά

--
Don't comment bad code - rewrite it.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)