Now the computer speaks better Greek than I do!

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Aug 24 01:11:01 EEST 2002

On 2002-08-23 23:03 +0000, Nikos Kanellopoulos wrote:
> Η Java, παρεμπιπτόντως, έχει αρχίσει να χτυπάει σε ταχύτητα την C++
> Με το JDK 1.4 . Ούτε εγώ θα ήμουν πολύ πρόθυμος να το αποδεχτώ, αλλά
> έκανα μόνος μου τις χρονομετρήσεις. H Sun έκανε φοβερή δουλειά. Ή οι
> υλοποιήσεις της STL είναι για κλάματα σε GCC και VC++ 6. Μέχρι και
> την gcc 3.2 μεταγλώττισα μπας και γίνει η C++ πιο γρήγορη...

Σχεδόν με μαθηματική ακρίβεια ένας καινούριος compiler είναι πιο αργό
από έναν που υπάρχει εδώ και αιώνες.  Οι λίγες φορές που αυτό δεν
ισχύει είναι όταν η νέα version έχει φτιαχτεί με μοναδικό σκοπό την
βελτίωση της ταχύτητας μια παλιότερης.

Επίσης όλοι οι αφορισμοί είναι λάθος.

--
FreeBSD: The Power to Serve <> http://www.FreeBSD.org
FreeBSD 5.0-CURRENT #0: Wed Aug 21 22:08:19 EEST 2002