Now the computer speaks better Greek than I do!

Panayotis Prokopiou pprok at cc.ece.ntua.gr
Sat Aug 24 12:03:01 EEST 2002

On Saturday 24 August 2002 01:11, Giorgos Keramidas wrote:
> On 2002-08-23 23:03 +0000, Nikos Kanellopoulos wrote:
>

> Σχεδόν με μαθηματική ακρίβεια ένας καινούριος compiler είναι πιο
> αργό
 από έναν που υπάρχει εδώ και αιώνες.  Οι λίγες φορές που αυτό
> δεν ισχύει είναι όταν η νέα version έχει φτιαχτεί με μοναδικό σκοπό
> την βελτίωση της ταχύτητας μια παλιότερης.

apo oti thimamai o gcc 3.x eixe os stoxo thn beltiosh ths taxuthtas tou
ektelesimou (me kostos megalitero xrono gia compile). Den thimamai
akribos noumera. To mono pou brika einai to

http://gcc.gnu.org/gcc-3.1/changes.html

According to the SPECInt2000 results on an AMD Athlon CPU, the code
generated by GCC 3.1 is 6% faster on the average (8.2% faster with
profile feedback) compared to GCC 3.0. The code produced by GCC 3.0 is
about 2.1% faster compared to 2.95.3. Tests were done using the -O2
-march=athlon command-line options.

--
pprok