Now the computer speaks better Greek than I do!

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Fri Aug 23 23:05:01 EEST 2002

On Friday 23 August 2002 12:54, qubit wrote:

> fantasou na milisoume gia autous pou xrisimoipoioun C#

Η C# μεγάλε έδωσε την ευκαιρία σε πολύ κόσμο να ξεφύγει από το
σκοτάδι της Visual Basic και να έρθει στην φιλόξενη οικογένεια της C.
Μοιάζει πολύ με την Java: μια απλοποιημένη C++, ίσως λίγο ευνουχισμένη.
Η αλήθεια όμως είναι ότι στον πολύ κόσμο δεν θα λείψουν πολλά από τα
χαρακτηριστικά της C++ που δεν τπάρουν στην C#. Για το λόγο αυτό, η
C# πρέπει να τύχει καλής υποδοχής από εμάς. Ήδη υπάρχει υλοποίηση
για Linux ( www.go-mono.org ).

Η Java, παρεμπιπτόντως, έχει αρχίσει να χτυπάει σε ταχύτητα την C++
Με το JDK 1.4 . Ούτε εγώ θα ήμουν πολύ πρόθυμος να το αποδεχτώ, αλλά έκανα
μόνος μου τις χρονομετρήσεις. H Sun έκανε φοβερή δουλειά. Ή οι υλοποιήσεις
της STL είναι για κλάματα σε GCC και VC++ 6. Μέχρι και την gcc 3.2
μεταγλώττισα μπας και γίνει η C++ πιο γρήγορη...

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net