EKTYPQSH ELLHNIKQN APO LOCALIZED LINUX

sgk sgk at hellasnet.gr
Tue Apr 2 16:41:01 EEST 2002

Στις Δευ 01 Απρ 2002 23:11, ο/η Dimitrios Kamenopoulos έγραψε:

> Μάλλον τον ενδιαφέρουν γραμματοσειρές Type1, όχι TrueType. Εγώ νομίζω ότι
> συμβαίνει το εξής:
>
> -Χρησιμοποιείται στην οθόνη μια γραμματοσειρά bitmap π.χ. Helvetica gr (το
> αντίθετο θα ήταν περίεργο, αφού οι Type1 είναι αισχρές στην οθόνη).
> -Όταν πάει να τυπώσει, η ghostscript δε βρίσκει φυσικά τη Helvetica gr στο
> Fontmap.
> -Άρα την αντικαθιστά με μια default γραμματοσειρά Type1 (π.χ. Helvetica -
> adobe) που φυσικά δεν έχει ελληνικά.
>
> Εγώ έχω να προτείνω τις εξής λύσεις:
> [...]

1) Οι εκδόσεις είναι qt-2.3.0-3 και Ghostscript-5.50-17. Νομίζω οτι είναι σε
καλό επίπεδο· Πως μπορώ να τις εκμεταλλευτώ καλύτερα;
2) Πως αντικαθιστώ τις default γραμματοσειρές Type1 με τις αντίστοιχες
ελληνικές;
3) Πώς μπορώ να πληκτρολογήσω τα σημεία στίξεως όταν έχω το ελληνικό
πληκτρολόγιο; Τώρα κάνω switch μπρος πίσω για να δώσω το ερωτηματικό
άν-κάτω τελεία, κόμμα κλπ.

ευχαριστώ