EKTYPQSH ELLHNIKQN APO LOCALIZED LINUX

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Tue Apr 2 18:57:01 EEST 2002

> 1) Οι εκδόσεις είναι qt-2.3.0-3 και Ghostscript-5.50-17. Νομίζω οτι είναι
> σε
 καλό επίπεδο· Πως μπορώ να τις εκμεταλλευτώ καλύτερα;>
Το qt, αδιαμφισβήτητα με truetype γραμματοσειρές και antialiasing. Ghostcript
εφ' όσον δεν έχεις προβλήματα μην την αλλάζεις, αλλά προσωπικά με την 6.50
είδα τεράστιες βελτιώσεις τόσο στην προβολή PDF όσο και στην εκτύπωση στον
Deskjet 640.

> 2) Πως αντικαθιστώ τις default γραμματοσειρές Type1 με τις αντίστοιχες
> ελληνικές;
1)Οι Type1 γραμματοσειρές του ΓΡΑΦΙΣ, αν δεν κάνω λάθος, συνοδεύονται από
ένα αρχείο Fontmap (θα είναι στο /usr/X11R6/lib/X11/fonts/hellas/type1 ή κάπου
εκεί).

2) Πας στο $GHOSTSCRIPTDIR/lib και κολλάς στο τέλος του εκεί Fontmap το
ελληνικό:
cat /usr/X11..../type1/Fontmap >> Fontmap.
3) Αντικαθιστάς τις default γραμματοσειρές προσθέτοντας στο τέλος του Fontmap
aliases
π.χ. από
/Courier            /CourierGR ; (λέμε τώρα, δε χρησιμοποιώ ΓΡΑΦΙΣ εδώ και 2
χρόνια και δε θυμάμαι τα ονόματά τους. Οι default γραμματοσειρές νομίζω πως
είναι Courier, Helvetica, Palatino, Symbol, NewCenturySchlBook, και οι
παραλλαγές τους π.χ. Courier-Oblique, Courier-BoldOblique. Δες το Fontmap)

Τα ονόματα των ελληνικών γραμματοσειρών έχουν οριστεί πιο πάνω όταν κόλλησες
το ελληνικό Fontmap.
> 3) Πώς μπορώ να πληκτρολογήσω τα σημεία στίξεως όταν έχω το ελληνικό
> πληκτρολόγιο; Τώρα κάνω switch μπρος πίσω για να δώσω το ερωτηματικό
> άν-κάτω τελεία, κόμμα κλπ.
Μάλλον buggy συνδυασμός Compose - el βρίσκεται στη μέση (αν βέβαια
χρησιμοποιείς xkb). Κατέβασε τα πιο πρόσφατα από το i18n.kde.org/teams/el και
i18n.kde.org/teams/Compose και βάλτα, το μεν Compose στο
/usr/X11R6/lib/X11/locale/iso8859-7 (πάρε backup του προηγούμενου),
και το δε el στο
/usr/X11R6/ lib/X11/xkb/symbols
Φιλικά,
Δημήτρης