The knights who said "rcpt! rcpt! rcpt!" (was: Qmail and badmailfrom)

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Tue Sep 25 00:26:01 EEST 2001

Giorgos Keramidas wrote:

[meion 150 grammes]

> Είμαι περίεργος αν το Postfix (που έχει επίσης την ίδια σχεδιαστική
> φιλοσοφία με το qmail (πολλά, μικρά, ανεξάρτητα προγράμματα, που
> "συνεργάζονται" κάπως)) έχει το ίδιο πρόβλημα με το qmail στα unknown
> recipients.
>
> -giorgos

Αν είσαι τόσο περίεργος μπορώ να σου στείλω τον κώδικα... Αλλά θα στείλεις
ένα mail με δύο χιλιάδες λέξεις με σχόλια και παρατηρήσεις ( αλλά 2000
δικές σου λέξεις, όχι αποσπάσματα του κώδικα). Αν πάλι θές να κρατήσεις τα
συμπεράσματά σου γιά τον εαυτό σου, να τον κατεβάσεις μόνος σου
--
¨If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick¨