The knights who said "rcpt! rcpt! rcpt!" (was: Qmail and badmailfrom)

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Tue Sep 25 00:40:01 EEST 2001

Bill Nikolopoulos <billy at mycosmos.gr> wrote:

> Giorgo thanks gia tin apantisi. Pantos askolithikes arketa. Elpizo oxi
> gia na mou apodiksis oti o sendmail einai kaliteros. Eimai lathos ???

Oxi bebaia.  H periergeia den lene oti skotose th gata?
E auth h idia h periergeia tha skotosei ki emena mia mera.

> NAI auto pou akribos thelo einai ena gamimeno 550 error otan den iparxei
> o xristis tou domain mou.

Den ginetai.  Olo auto to psaksimo to ekana ki ego akribws gia na dw poso
eukolo einai na ginei kati tetoio (p.x. qmail-550-patch).  To kalutero pou
mporeis na kaneis einai ena rcptusers control file, antistoixo me to
rcpthosts.  To qmail-smtpd prepei na kanei oti elegxous thelei kai *meta* na
afhsei to mail stin oura.  Otan tha to parei to qmail-local kai pleon tha
jerei oti den uparxei local user me auto to address, einai arga, to
qmail-smtpd exei psofhsei kai den uparxei tropos na apanthseis me error 550.

-giorgos