The knights who said "rcpt! rcpt! rcpt!" (was: Qmail and badmailfrom)

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Tue Sep 25 01:11:01 EEST 2001

Άγγελος Οικονομόπουλος <lydwigvernon at yahoo.co.uk> wrote:
> Giorgos Keramidas wrote:
>
> [meion 150 grammes]

> Αν είσαι τόσο περίεργος μπορώ να σου στείλω τον κώδικα... Αλλά θα στείλεις
> ένα mail με δύο χιλιάδες λέξεις με σχόλια και παρατηρήσεις ( αλλά 2000
> δικές σου λέξεις, όχι αποσπάσματα του κώδικα). Αν πάλι θές να κρατήσεις τα
> συμπεράσματά σου γιά τον εαυτό σου, να τον κατεβάσεις μόνος σου

Τώρα αυτό εγώ πως να το πάρω σαν πρόκληση;

	% ls -1 ~/ftp/postfix.*
	/home/charon/ftp/postfix.snapshot-20010204.HISTORY
	/home/charon/ftp/postfix.snapshot-20010204.RELEASE_NOTES
	/home/charon/ftp/postfix.snapshot-20010204.tar.gz
	/home/charon/ftp/postfix.snapshot-20010204.tar.gz.sig

Πρόσεχε τι εύχεσαι δεν λέει η παροιμία;

-giorgos