ΑΠ: Kallhmera filoi mou! Murisate ton kafe?

Theo Bebekis bebekis at otenet.gr
Wed Sep 12 12:33:02 EEST 2001

Θαλή

δεν έχω απάντηση ή κάποια σκέψη για όσα παραθέτεις
θέλω απλώς να σου ζητήσω, αν μπορείς, να αποφεύγεις
εκφράσεις που μπορεί να προσβάλλουν κάποιους και
αν είναι δυνατόν να περιοριστούμε όλοι (νεώτεροι και
μεγαλύτεροι) σε ένα πιο κόσμιο λεξιλόγιο.

Μηνύματα σαν το παρακάτω μπορεί να γίνουν η αρχή
για έναν ασκοπο και άγονο κύκλο αντεγκλήσεων που
δεν οδηγουν πουθενά και δεν ωφελούν, IMHO, κανέναν
μας.

Για να κερδίσουμε όλοι απο αυτή την λίστα θα πρέπει
να προσπαθήσουμε να αποφεύγουμε εν θερμώ αντιδράσεις
ή τοποθετήσεις που από κάποιους θα εκληφθούν ως προκλητικές.

Και φυσικά υπάρχει πάντα _και_ το πρόβλημα της
αισθητικής στις επικοινωνίες μας.

Θόδωρος

Theo Bebekis
Thessaloniki, Greece