Kallhmera filoi mou! Murisate ton kafe?

v13 at priest.com v13 at priest.com
Wed Sep 12 11:59:01 EEST 2001

On Tuesday 11 September 2001 22:01, Θαλής Μαντζαβρίδης wrote:
> Loipon, opws elega kai se allo post, kati rdedesktop
> kai ta synafh einai paparies. Kapoioi edei3an na mhn
> to dexontai, alloi omws (pou protimhsan na mh
> milhsoun) katalaban kala ti ennoousa. O idios o Linux
> xarakthrise aneu shmasias thn anaptu3h tou kernel kai
> edwse sygxarhthria stous KDEades (oi opoioi exoun
> gamhsei patokorfa tous GNOMades, xexe ;-)
>
> Ti shmainoun ta logia tou Torvalds? Ma, oti to desktop
> einai to mellon, oxi oi katsares trixes kai
> prvtokolla.  Perimenw tis apopseis sas (eimai bebaios
> oti auth th fora me exete katalabei kai oti 8a
> [...]

R U F..ING NUTS?
we want your drugs.. we want your drugs..

Ksereis posa protokola xrisimopoiei to KDE kai to GNOME kai ola
ta alla ? prepei na einai toylaxiston tripsifio to noymero.

pos ?? ti taxytites thes na exeis otan katebazeis ???? DSL ?????
ayto mallon den metraei san protokolo.

den akoysa??? ti einai ayto poy fonazoyme oti h M$ exei gam... ta
protokola??? ee????

meta kai apo to 2o posting soy, mallon otan les protokolo, exeis sto
mialo soy to idio poy exei kai enas dikigoros.. (oxi giaoyrti.. to allo)
Pls mhn ksanastileis tipota paromoio, giati ektos apo to oti den soy
apantame kai to perneis kai pano soy, poios eipe oti endiaferei kanenan
edo mesa h apopsi soy gia to ti einai protokolo gia to ti dilose o *Linux*
kai gia to ti einai to mellon???? Aytoi poy latreyoun kathos kai aytoi poy
anaptysoyn ta winblows skeytontai san kai esena kai einai oti einai..

<<V13>>

p.s. O Linux einai kanenas makrinos ksaderfos toy Linus ?