Kallhmera filoi mou! Murisate ton kafe?

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Wed Sep 12 17:35:01 EEST 2001

Θαλής Μαντζαβρίδης wrote:

> Loipon, opws elega kai se allo post, kati rdedesktop
> kai ta synafh einai paparies.

Hmmmm kai tote ti exei simasia ????

> Kapoioi edei3an na mhn
> to dexontai, alloi omws (pou protimhsan na mh
> milhsoun) katalaban kala ti ennoousa. O idios o Linux

Ki se emena xthes to vrady o FreeBSD kai o OpenBSD kathos kai o RehdHat
ME ti Suse irthan kai syzitousame me tis ores !!!

> xarakthrise aneu shmasias thn anaptu3h tou kernel kai
> edwse sygxarhthria stous KDEades (oi opoioi exoun
> gamhsei patokorfa tous GNOMades, xexe ;-)

Den nomizo oti mporei na stathei ena desktop xoris kapoio themelio gia
na xtistei epano tou kata proton. Kata deyteron einai kathara thema
goustou to oti kapoio epilegei to GNOME i to KDE.
Kata triton den sou emathe i mamaka sou na mi pairneis oti farmaka
vriseksi sto dromo sou ??? Mporei na exoun asximes parenergeies!!! Kai
ante kai ta pires, emeis edo ti ftaime ???

> Ti shmainoun ta logia tou Torvalds? Ma, oti to desktop
> einai to mellon, oxi oi katsares trixes kai
> prvtokolla.

Hmmm nai alla omos xoris mia mikri tosi da mpouklitsa pou legetai http
gia na vlepeis tis selidoules sou kathos kai mia alli tosi da mikri
gourounotrixa pou legetai TCP/IP kai pou einai ypeythyno gia tin
epikoinonia sou me ton ekso kosmo ti noima tha eixe na exeis ena
fantaxtero desktop ????
 All edo pou ta leme oi Alvanoi stis imeres mas einai fthinoi kai
sigoura tha mporouses anti gia mia ethernet i ena modem kai TCP/IP na
exeis kanadyo sti doulepsi sou kai na sou kanoun oti theleis sto
mixanima xoris tin parousia protokollon.

>  Perimenw tis apopseis sas (eimai bebaios
> oti auth th fora me exete katalabei kai oti 8a
> symfwnhsete mazi mou).

Nai symfono mazi sou sta parakato:

1) Oti sigoura kati den paei kala mesa sou kai mallon theleis episkeyi!!

2) Oti nai kyrioi nai einai sigoura ligmena ta xapia alla omos ayta
eythynontai kata 30% gia tin katastasi.
3) Oti to siropaki me tis amfetamines pou pires einai kai ayto ligmeno
kai malista edo kai kamposa xronakia kai ayto eythynetai gia to 70% ton
legomenon sou.

 Polla filakia
  Stamatis