Underscores instead of greek chars in Pan & Evolution

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at yahoo.com
Tue Sep 11 17:48:01 EEST 2001

Kaneis la8os. To SuSE & to Mandrake einai mia xara dianomes gia
sygkekrimeno koino. Apla gia proswpikous & ka8ara ypokeimenikous logous
den goustarw to RedHat :)

Pantws i magkia sto Linux einai oti yparxei pikoilia se ola kai o
ka8enas dialegei oti 8elei, apo distro mexri editor ktl.

Pantws den vlepw na asxolh8hke kaneis me Pan & Evolution :(

Manwlis