cd-r howto

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Tue Sep 11 18:09:01 EEST 2001

On Tue, Sep 11, 2001 at 04:43:02PM +0300, lydwigvernon wrote:

> Plz kapoios pou na gnwrizei (exei cd-r), oi odhgies einai oi idies gia 2.4
> phrunes (sto linux/Documentation, opws einai fusiko, den uparxei kati )?

Φαντάζομαι ότι το πρόβλημά σου είναι στο /etc/modules.conf :-)
Εχεις δύο επιλογές :
[1] Ακολουθείς την ίδια τακτική όπως με τους 2.2.x kernels και βλέπεις τα
logs σου τι modules 'χτυπάνε' (κάνε ένα grep για 'modprobe')
[2] Η δεύτερη λύση (αλλά προσωρινή) είναι να κάνεις ότι έκανες και στους
2.2.x *ΑΛΛΑ* αυτά τα σχετικά που φόρτωνες ως modules φόρτωσέ τα στον kernel.
Εμένα έτσι δούλεψε. Ρίξε και μια ματιά στην google, αν και τον Ιούλιο που
έψαξα εγώ, η μία λύση που βρήκα (κάτι για pre-install) δεν δούλεψε.

Δ.

ΥΓ. Να σημειωθεί ότι το append="hdd=ide-scsi" δουλεύει.