Faster mozilla?

lydwigvernon lydwigvernon at yahoo.co.uk
Tue Sep 11 16:03:09 EEST 2001

Nikos Kanellopoulos wrote:

> Ας αλλάξουμε θέμα στο thread για νε είμαστε πιο σωστοί.
>
> Εγώ ως χρήστης SuSE, με διαλείμματα Mandrake, είμαι
> αναγκασμένος να ψηφίσω... Redhat 7.1
>
> Είχα ακούσει πολλά για το Redhat 7.0 .
> Τώρα που είμαι  αναγκασμένος να χρησιμοποιήσω το
> Redhat 7.1  (αφού τα έπεξε ο δίσκος), παρατηρώ:
>
> 1) Σαφώς πολύ πιο γρήγορη εγκατάσταση (15' - χρόνος ρεκόρ)
> 2) Πολύ πιο γρήγορο σύστημα (ιδίως με KDE και ΚΥΡΙΩΣ Mozilla)
Έχω ένα γνωστό που μου έλεγε ότι μετά από πέντε μήνες δουλειάς στον κώδικα
του KDE2 το περιόρισε στα 2MB RAM.Το πιστεύω.
Κάποιος άλλος μου ορκιζόταν ότι εγκατέστησε τα 2cd του Mandrake σε
πεντάλεπτο στον 5200 σκληρό. Τον πιστεύω.
Τρίτος γνωστός με βεβαίωσε γιά την σταθερότητα του 4.x Netscape. Τον
πιστεύω.

Λές ότι έχεις γρήγορο σύστημα με KDE και Mozilla. Ε, τέτοιες μ******ς, δεν
τις πιστευω!

--