KDE2.2+Anti-Aliasing (SOLVED)

Nikiforakis Manos manolios at auth.gr
Sun Sep 9 00:48:00 EEST 2001

Nikiforakis Manos wrote:

> Με λίγα λόγια για μένα το antialiasing δεν είναι ότι καλύτερο. Λέω λοιπόν
> θα το βγάλω. Όλα καλά. Ταχύτητα , MsWord2000 import, equations ΑΛΛΑ!
> ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΟΝ KONQUEROR ΣΑΝ BROWNSER -ενώ σαν file manager
> βλέπω. (ενοείται ότι έχω iso88597 και ελληνικές γραμματοσειρές παντού.

Τι έκανα; βασικά δε ξέρω τι ακριβώς αλλά:
1. έβγαλα το antialiasing και από το λογαριασμό του root (δεν νομίζω όμως
να έχει σχέση)
2. Δήλωσα πάλι γραμματοσειρές ttf iso8859-7 ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ Κ
CONTROL CENTER και όχι του konqueror-brownser.
Εκ θάυματος λοιπόν τώρα:
1.ΔΕΝ εχω anti-aliasing
2. ΕΧΩ:
α) 30-50% ταχύτερο όλο το KDE!
β) MSWORD97/2000 import μια χαρά όπως επίσης και μαθηματικές εξισώσεις στο
KWORD
γ) Βλέπω και γραφω παντού ελληνικά

Απλα αναρωτιέμαι αν όλα αυτά τα στερούμουν μόνο εγώ έχοντας ώς αντάλαγμα
antii-aliasing ή είναι γενικό το φαινόμενο;

Nikiforakis Manos
Studing Physics at Aristitle University
Thessaloniki,
email: manolios at auth.gr