KDE2.2+Anti-Aliasing

Nikiforakis Manos manolios at auth.gr
Fri Sep 7 10:53:01 EEST 2001

Γειά σε όλους.

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Χτες κατέβασα και εγκατέστησα το KDE2.2 για
Mandrake8.0 (2.4.3, X4.03 "της μάνας του"-αν δε κάνω λάθος) [1] και
Koffice1.1 Το πρόβλημα το εξής:
ΕΝΩ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΠΑΝΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΑ όταν έχω anti-aliasing, συμβαίνουν τα
ακόλουθα:
1. Η εισαγωγή MSWORD αρχείου στο KWORD αποτυχαίνει -ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ
ANTIALIASING ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΗ!!!!! (ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΚΕΙΜΕΝΟ / ΠΙΝΑΚΕΣ)
2.Στο KWORD αν γράψω μαθηματική εξίσωση δεν βλέπω την τύφλα μου, παρα μόνο
κάτι άκρες αυτής, -ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ANTIALIASING ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΗ!!!!!
3. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ANTIALIASING!!!!!

Με λίγα λόγια για μένα το antialiasing δεν είναι ότι καλύτερο. Λέω λοιπόν
θα το βγάλω. Όλα καλά. Ταχύτητα , MsWord2000 import, equations ΑΛΛΑ!
ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΟΝ KONQUEROR ΣΑΝ BROWNSER -ενώ σαν file manager βλέπω.
(ενοείται ότι έχω iso88597 και ελληνικές γραμματοσειρές παντού.

Αν μπορείται να με βοηθήσετε....
*Προφανώς θέλω να βλέπω ελληνικά στον konqueror χωρίς antialiasing -αυτό
είναι το μόνο πρόβλημα

[1] Η εγκατάσταση του KDE2.2 ήταν η πιο εύκολη και πετυχυμένη που έχω κάνει
ποτέ από rpms. Τα έβαλα όλα σε ένα directory, έδωσα και ένα urpmi * και το
θαύμα έγινε!!!!!

Nikiforakis Manos
Studing Physics at Aristitle University
Thessaloniki,