Na 'ste kala :-)

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Thu Mar 29 15:41:01 EEST 2001

Στις Πεμ 29 Μαρ 2001 10:11, ο/η Photis Yannoulas έγραψε:
> Παίδες, καλημέρες μαζεμένες!

> Λοιπόν, μεγάλη μου τιμή που προκάλεσα τόσο προβληματισμό. Χαίρομαι γι'
> αυτό,
 αλλά δεν χαίρομαι γιά όσα άτομα ξενυχτήσανε(!) γιά να μου
> απαντήσουνε. (Εκτός αν έχουνε το ρολόϊ του ΗΥ τους λάθος.)
Ξενυχτάμε και για δικούς μας λόγους, και επί τη ευκαιρία σου απαντάμε
κιόλας :-) . Ειδικά χθες, προσπαθούσα δύο ώρες να καταλάβω τι σ... είχε πάθει
το CUPS στα καλά καθούμενα και δεν έστελνε δεδομένα στον εκτυπωτή, και έτσι
την ώρα που σου απάντησα (με Web mailer, από IE 5) απολάμβανα τα αγαθά της
συγκατοίκησης των λειτουργικών, τυπώνοντας (επιτέλους) την εργασία που έπρεπε
να παραδώσω σήμερα. Εξ ου και ο φανατισμός υπέρ της συγκατοίκησης. Μετά
κοιμήθηκα, αλλά άμα δεν είχα και Win στο μηχάνημά μου μάλλον θα με περίμενε
μια μακριά νύχτα. Πληροφοριακά, είχα σκέτο Linux πριν αναβαθμιστώ, και δεν
ήταν καθόλου άσχημα. Αν κάποιος έχει να διαλέξει ανάμεσα στα δύο (γιατί
η συγκατοίκηση δεν του βγαίνει) προτείνω αναμφίβολα Linux