Na 'ste kala :-)

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Thu Mar 29 15:13:01 EEST 2001

On Thu, 29 Mar 2001, you wrote:
> Παίδες, καλημέρες μαζεμένες!
U2!!!

> Λοιπόν, μεγάλη μου τιμή που προκάλεσα τόσο προβληματισμό. Χαίρομαι γι' αυτό,
> αλλά δεν χαίρομαι γιά όσα άτομα ξενυχτήσανε(!) γιά να μου απαντήσουνε. (Εκτός αν
> έχουνε το ρολόϊ του ΗΥ τους λάθος.)
Βρε τι γινότανε, ενώ εγώ κοιμόμουν του καλού καιρού!!!!!!

> αντίγραφο μ' ένα χιλιάρικο (και λιγότερο). Κι ακόμη δεν έχουν καταλάβει ότι το
> PhotoShop είναι πρόγραμμα-πλατφόρμα, πάνω στην οποία θ' αρχίσουν να "χτίζουν" -
> πχ με τα Kai Tools.
Ε... μισό λεπτό, δεν έχει και το GIMP τα script-fu του? Και μάλιστα
ενώ τα όποια Kai Tools θα πρέπει να τα αγοράσεις, τα script-fu macros
κυκλοφορούν ελεύθερα στο δίκτυο.
Σε γενικές γραμμές αν πάρεις και διαβάσεις το GIMP User Manual (ή GUM
- περιέχεται στο documentation του SuSE μου), των Karin και Olaf
Kylander, θα διαπιστώσεις οτι περιγράφει ένα πρόγραμμα καθαρά
επαγγελματικό. Και η μαγκιά είναι οτι και εγώ ο ανίδεος χρήστης που
θέλω να κάνω ορισμένα εξωφρενικά απλά πραγματάκια με τις εικόνες μου,
δεν μου κάνει τη ζωή πατίνι. Προσωπικά πολύ το πάω το GIMP.

Yeap! That 's the beauty of it!

>     Εδώ πέσαμε σ' αυτό το "σχεδόν"! :-) Θ' αφήσει, λες, τόσο εύκολα η Μ$ το
> κορυφαίο της δημιούργημα (OS γιά server) να συγκατοικήσει με κάτι άλλο;
Uhh... Μπορεί να κάνει κι αλλιώς? Ούτως ή άλλως αυτό προσπαθεί να
κάνει εξ αρχής. Νομίζω όμως οτι το Linux πέτυχε σε πολύ μεγάλο βαθμό
ΚΑΙ γιατί δεν δείχνει "εγωισμό". Θα ήταν ανεδαφικό (και τότε δεν θα
το έβαζα στο PC μου) αν μου ζητούσε να πετάξω τα Windoze (οχι οτι δε
θα το ήθελα!), πολύ απλά γιατί (ακόμη) ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ! Άρα αν η Microsoft
θέλει να αγνοεί όλους τους άλλους, κακό του κεφαλιού της. Είναι θέμα
χρόνου...

> Είναι επίσης θέμα γοήτρου να καπελλώσει το αγοραστικό κοινό, μην
> αφήνοντας άλλο νεόκοπο OS στο επί 30-τόσα χρόνια γήπεδό του (δικτύωση).
Νομίζω οτι έχει καταφέρει το Linux το έχει πετύχει με την αξία του.
Και επίσης λόγω του οτι είναι μάλλον το πρώτο λειτουργικό
"από τους χρήστες - μέ τους χρήστες - για τους χρήστες" (ούτε κόμμα να ήτανε!!!).

> ... η επιφάνεια του (μοναδικού) δίσκου σου θα γίνει 4 ή 5
> κομματάκια, και δεν σε γλυτώνει ούτε δίσκος των 30 Gbytes! :-)
Λοιπόν, όλα στη φόρα! Aπό τα 12 GB του δίσκου μου το Linux έχει 6
παρά κάτι (60% full), τα Winblows 3 και κάτι (73% full), και έχω και
ένα partition 3 παρά κάτι Giga το οποίο ήτο αρχικά για τα Windows,
αλλά πλέον είναι το experiment lab - εκεί που στήνονται διάφορες
διανομές υπό δοκιμήν που πέφτουν στα χέρια μου (Stormix). Και υπ'
όψιν, οτι είμαι ένας απλός χρήστης (όχι σαν τον κ. Δήμου - απλούστερος!!!).

> ...γιά να γλυτώσω το κονταροχτύπημα "ποιό OS θα καπελλώσει το MBR /
> τα partition tables / τον πρώτο σκληρό".
Έλα τώρα, σιγά το κονταροχτύπημα... Βάζεις το LILO και τελείωσε. Άσε
που εγώ προτιμό το Choose-OS (αισθητικά ωραιότερο!). Και σε τελική
ανάλυση, κακό είναι να bootάρει κανείς και από bootdisks??? (Ήμαρτον,
μη βαράτε, εντάξει κακό είναι...).

> Μέσα στα επόμενα 2 χρόνια το τοπίο θ' αλλάξει ριζικά.
Δεν ξέρω αν θα είναι σε 2 χρόνια (μακάρι) αλλά ναιαιαιαιαι, θα αλλάξουν τα πράγματα...

> περιοδικά screen captures των "Whistler", μυρίζουν Linux (ουσιαστικά KDE 2) από
Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται! Αν και άλλο το "φαίνεσθαι", άλλο το "είναι".

> χιλιόμετρα μακριά. Κανείς δεν περιφρονεί μιά παγκόσμια δεξαμενή 2,000 κορυφαίων
> προγραμματιστών που κάνουν το κέφι τους και ΔΕΝ τους πληρώνει! :-)
Δεν τους περιφρονεί, και ευτυχώς ούτε τους καπελώνει... Ας είναι καλά
το FSF με την GNU GPL.

>     Από την άλλη (κι αν διαβάσατε), τα "Whistler" θα έχουν 3 κλειδιά, οπότε πάει
> περίπατο η καλή συνήθεια της αντιγραφής!...
Ε, καλά, και τα DVD ήταν τάχα μου αδύνατο να ξεκλειδωθούν, αλλά...
Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι. Εξάλλου ποιός από
δω νομίζει οτι τα κλεψίτυπα Windows δυσαρεστούν τη Microsoft? Στο
μέτρο που χάνει κέρδη ναί, αλλά αν καθένας έπρεπε να πληρώνει 30K για
να τα αγοράσει, θα είχαν τη διάδοση που έχουν σήμερα? (ΒΛΕΠΕ και
προηγούμενο thread: "Ellinares!").

Κλείνοντας, μια προσωπική μικρο-εξομολόγηση. Επαφή με παλιότερα
συστήματα UNIX δεν είχα ποτέ μου. Όμως ασχολούμαι με Η/Υ από το 1991
και θυμάμαι κάποιες όμορφες εποχές που τα Windows ήταν στη σωστή τους
βάση (shell του DOS δηλαδή) και δουλεύαν μια χαρά. Εποχές που η
ενασχόληση με Η/Υ ήταν συνώνυμη της μάθησης, και που στο σχολείο
ανταλάσσαμε δισκετούλες με τα τελευταία utilities και games, για DOS
και Windows, τότε που γράφαμε σε QuickBasic, TurboPascal και
VisualBasic 1.0, έτσι για την πλάκα μας. Εποχές που για μένα ήταν
ίσως κάτι αντίστοιχο με τα sixties στη μουσική - ρομαντισμός και
φαντασία. Σήμερα που τα πράγματα έχουν εκφυλιστεί τελείως χάρη στα
Windows (και να σκεφτεί κανείς οτι πανηγύριζα όταν βγήκαν τα Win95),
το Linux είναι ένας χώρος που φέρνει μαζί του αυτόν τον παλιό
ρομαντισμό στο ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ. Όπως λοιπόν χαιρόμουν μικρός τη χρήση του
PC μου, just for the beauty of it, έτσι νιώθω όμορφα να έχω δύο OS
στον ίδιο σκληρό, ή να κάνω πολλά ακόμη πράγματα με το Linux
(αλλόκοτα και μη), ακόμη κι αν δεν έχουν άμεση πρακτική αξία. Δεν
ξέρω αν μπορείτε να με καταλάβετε...

Nice talking with you!...

Bones out

--
"Life and death are seldom logical."
"But attaining a desired goal always is."