update KDE, GNOME, XFree on SuSE 7.2

Mihalis Tsoukalos mtsouk at freemail.gr
Thu Dec 20 09:09:01 EET 2001

Καλημέρα και ευχαριστώ.

Αυτό που κυρίως πρέπει να έκανα λάθος πρέπει να είναι το Upgrade σε KDE
2.2.1
Δεν ξέρω ποιος είναι ο σωστός τρόπος για αυτό θα ήθελα να μου πεις την
μέθοδο που ακολούθησες εσύ.
Πήρα το KDE 2.2.1 με wget -r και έχω τα 4 directories (base, applications,
development, source). Ποια είναι η σωστή σειρά;
Με
rpm -Uvh *.rpm
που έκανα αρχικά στο base κάποια πράγματα χτύπησαν.

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Μιχάλης.