update KDE, GNOME, XFree on SuSE 7.2

Serafim Zanikolas serzan at it.teithe.gr
Wed Dec 19 22:43:01 EET 2001

On Wed, Dec 19, 2001 at 06:59:43PM +0200, Mihalis Tsoukalos wrote:
> Προσπαθώντας σήμερα να κάνω την αναβάθμιση του KDE σε 2.2.1, μάλλον κάτι δεν
> πήγε καλά.
> Ίσως βέβαια να φταίω και εγώ.
> Το GNOME φαίνεται να δουλεύει καλύτερα αλλά εκεί δεν ξέρω με ποιο πρόγραμμα
> γίνεται η αλλαγή του πληκτρολογίου.

<..>
> "Mihalis Tsoukalos" <mtsouk at freemail.gr> wrote in message
> news:9unmnn$1mnf$1 at ulysses.noc.ntua.gr...

<..>

   Γεια σου Μιχάλη,

   Καταρχήν, επεμβαίνω -- παρ'ότι δεν έχω επαφή με Suse -- γιατί έχω την
εντύπωση πως το θέμα δεν είναι distribution specific.

   Πέρασα πριν καμμιά 10αριά μέρες Gnome 1.4.x και KDE 2.2, και προχτές
XFree86 v4.1.  Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ νωρίτερα με gnome/kde, και κατά
συνέπεια με τα θέματα ελληνικών που σχετίζονται με αυτά.  Τα έβαλα
τώρα σε μια προσπάθεια να κάνω πιο user-friendly το μηχάνημα για τον
αδελφό μου.

   Κατά τη μετάβαση XFree 3.3.6 --> 4.1 -- έχοντας ρυθισμένο locale(7)
στα ελληνικά -- και ρυθμίζοντας κατάλληλα[1] το /etc/X11/XF86Config-4 ως
δια μαγείας όλες οι gnome/kde εφαρμογές απέκτησαν ελληνικά!

   Οσον αφορά την αλλαγή πληκτρολογίου σε gnome, υπάρχει το
gkb_applet[2]. Έχοντας όμως σωστά ρυθμισμένο το /etc/X11/XF86Config-4
το πληκτρολόγιο παίζει μια χαρά, ανεξαρτήτα από το αν η εφαρμογή είναι
gnome/kdb based.

[1] Το ``Section "InputDevice"'' θα πρέπει να περιέχει τα ακόλουθα:

   Option          "XkbRules"      "xfree86"
   Option          "XkbModel"      "pc104"
   Option          "XkbLayout"     "el"
   Option          "XkbOptions"    "grp:alt_shift_toggle"

   Για περισσότερα: http://i18n.kde.org/teams/el/kde2-mini-howto.html

[2] Στη debian διανομή είναι στο πακέτο gnome-applets.

ΥΓ. Θεωρείται καλή πρακτική τα quotes να προηγούνται της απάντησης
    (κάτι στο οποίο δε φαίνεται δυστυχώς να συμφωνεί η microsoft).

Φιλικά,

--
Serafim Zanikolas                                       Proud of running
http://www.it.teithe.gr/~serzan                         Debian GNU/Linux