update KDE, GNOME, XFree on SuSE 7.2

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Thu Dec 20 10:31:01 EET 2001

> Καλημέρα και ευχαριστώ.
>
> Αυτό που κυρίως πρέπει να έκανα λάθος πρέπει να είναι το Upgrade σε KDE
> 2.2.1
> Δεν ξέρω ποιος είναι ο σωστός τρόπος για αυτό θα ήθελα να μου πεις την
> μέθοδο που ακολούθησες εσύ.
> Πήρα το KDE 2.2.1 με wget -r και έχω τα 4 directories (base, applications,
> development, source). Ποια είναι η σωστή σειρά;
> Με
> rpm -Uvh *.rpm
> που έκανα αρχικά στο base κάποια πράγματα χτύπησαν.
>
> Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
>
> ευχαριστώ εκ των προτέρων,
> [...]

Αυτό που είναι μάλλον σίγουρο, είναι ότι δεν πρέπει να εγκαταστήσεις
τα πακέτα που υπάρχουν και στα 4 directory. Προφανώς ό,τι υπάρχει
στο source και το development μάλλον δε σε ενδιαφέρει, γιατί ούτε θες
να ξαναμεταγλωττίσεις τον κώδικα (παίρνει και πολύ ώρα) ούτε να
εγκαταστήσεις πακέτα που είναι ακόμη σε πειραματικό στάδιο.
Τα πακέτα που έχουν πηγαίο κώδικα (*.src.rpm ή *.spm) άλλωστε,
δεν εγκαθίστανται με "rpm -Uvh *.src.rpm" αλλά με "rpm --rebuild *.src.rpm"

Συνήθως το κυρίως πρόβλημα στην αναβάθμιση του KDE από binary
που έχει ετοιμάσει κάποιος άλλος, είναι ότι σου λείπουν είτε ολόκληρα
προγράμματα είτε η συγκεκριμένη έκδοσή τους που είχε όποιος έκανε
την μεταγλώττιση. Αυτό βέβαια φαίνεται από τα λάθη περί dependencies
που βγάζει το rpm. Η πιο σωστή λύση στην περίπτωση αυτή είναι να
προσπαθήσεις να βρεις τα προγράμματα που σου λείπουν (π.χ. στο
rpmfind.net ή στο freshmeat.net). Και πριν βάλεις κάποιο "εξωτικό" πακέτο
του
KDE που μπορεί να έχει διάφορα προαπαιτούμενα, σκέψου αν πραγματικά
σου χρειάζεται (π.χ το python binding).

Νίκος Κανελλόπουλος