debian installation

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Wed Dec 12 10:11:02 EET 2001

Φίλε Θανάση, εγώ θα περίμενα σε μια λίστα που
συζητούμε μερικοί γνωστοί, οι οποίοι αρκετές
φορές έχουμε συναντηθεί και έχουμε ένα κοινό
σκοπό να  υπάρχει πιο φιλικό κλίμα.
Δεν είμαστε πολιτικοί που τσακώνονται για
καρέκλες...

Εσύ όμως επιστρατεύεις την διαστρεύλωση
και την ειρωνεία, κλασική μέθοδος όταν δεν
υπάρχουν επιχειρήματα.

Η διαστρεύλωση:
μιλάω για φτυάρι, και εσύ μου προσάπτεις μπουλντόζα
Caterpillar και βαρεά μηχανήματα...

> Α! όλα για όλα. Αν είναι για μια γούρνα 5 εκατοστών να φέρεις το θεριό
> τη μπουλντόζα Caterpillar και δε συμμαζεύεται και τα βαρέα μηχανήματα,
> ζήτω που καήκαμε ...

Και η ειρωνεία, πολύ χειρότερη γιατί φανερώνει εχθρική διάθεση:

> χοχοοχ .... τα μέτρησες ??? ;-) (webs and spiders, rather than
> projects, I would say :)

Θα πρέπει επίσης να ξεκαθαρίσω ότι όταν οι οικονομολόγοι όταν
μιλούν για Κεφάλαιο, δεν εννοούν τα "λεφτά των κουστουμάκηδων"
όπως πιστεύει ο πολύς κόσμος, αλλά τα παραχθέντα μέσα παραγωγής:
μπουλτόζες, φτυάρια, κατσαβίδια,υπολογιστές, προγράμματα,  και όλα
τα άλλα μέσα τα οποία έφτασαν την τεχνολογία στο επίπεδο να μπορείς
να μου επιτεθείς ηλεκτρονικά μέσω του Δικτύου...
Για ποιο λόγο όμως να κάνεις κάτι τέτοιο;